31 Mayıs 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], YUZUME DEGSIN SARI GUL

Yüzüm yüzüne değsin sarı gül
Sensiz yaşamaktansa 
Ölüm bana ödül
ve
hergün ki gibi…
İşte karşımdasın!
Başımı kaldırdım sana bakıyorum.
Bakışıyoruz.Bir süre sonra… 
sen bir çoçuk edasıyla boynuma atlıyorsun 
öyle sıkıyorsun ki ben de bir gülümseme 
içimin sevinç çağlayanını belli eden bir gülümseme 
ve gözlerin… 
çok anlamlı her şeyi anlatıyor şişt sus …
sakın bir şeyler söyleme 
okuyorum gözlerinden sus sakın.. 
sessizlik, sakinlik, sen gibi..
ve sen odamdaki asalet ışığı..
gözlerimi okuyorsun evet konuşmuyoruz.. 
nasıl sevmişim ki seni…
Okuyorsun 
gözlerimden cümleler akıyor 
neler geldi, neler oldu, dönüp bakmadı… 
okumak değil bu 
gözlerimi film gibi izliyorsun adeta…
filmin sonu geliyor 
içinden gelen bir güvenle bir gülümseme ve sarılıyorsun .
ve ben… hiç güvenini boşa çıkarmadım  şahidimdir…
yukarı tavana doğru bakıyorsun iyikiler aklında dolaşıyor 
değdi be dercesine uzun bir nefes veriyorsun..
nefes kokundan kalbimin kelebekleri uçuşuyor 
nasıl sevmişim ki seni…
gülümsüyorsun odam daha bir aydınlanıyor 
hayli zaman susuyoruz 
sen başka tarafa bakınca seni izliyorum 
sen dönünce ne bileyim utangaç bir tavır bende..
nasıl sevmişim ki seni…
sus! 
vazgeçiyorum sözcükleri sıralamaktan 
yetişemiyor kalbimin atış hızına
nefeslerim sıklaşıyor konuşmuyorum ve sen de bana uyuyorsun 
başını eğiyorsun utangaç bir gelinin başını eğmesi gibi… 
seni seyrediyorum 
yüksek yarlardan engin denize bakan 
ve birkaç gülüş, bakış çalmaya çalışan bir haydut gibi 
seni nasıl sevmişim ki..
ve sen 
yokluğunu bir an fark ettirmedin 
ve sen gelene kadar 
benim senle dolu başım ve bakışım hep yerde emin ol… 
seni nasıl nasıl seviyorum gökkuşağım…


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi