27 Mayıs 2010 Perşembe

[cadilarmekani], GELLLLL

GELLLLL 
Artık hüzün şiirleri yazmak istemiyorum, artık hic bişey yazmak istemiyorum aslında 
Yaşamak istiyorum en sade en sorunsuz ve huzur dolu sadece yaşamak 
Fazla beklentilerim olmadan sana gec kalmadan cok bi isteğimde yok nesin kimsin ne yaparsın sadece sevmeyi sevilmeyi bil yeter özellik arayanın kendisi eksik ve bilmecedir. Benim öyle kaygılarım yok tek bir isteğim var sevmeyi sevilmeyi bil yeter.. 
Sen oyle gelki. sevmediğim yemekleride yerim elinden veya sana güzel olan her şey banada güzeldir. Sevilmeyi bil yeter şu kısacık ömürde kim neyi cözmüşkü bize verilen emanet ömürde sevilmeyi bil yeter 
-arada bana şımar 
-arada bir gülümse 
-bir ara elimi tut nedensiz 
-gel başını yasla gögsüme sacların ellerimde bakışların da ısınayım seni beklerken cok üşüdüm... 
Bilmen gereken sadece ve sadece seni en cok seven benim benim kimliğim sadece bu.başka bir özelliğim yok say sadece seviyorum.yetmez mi bize sence? 
Daha ne kadar kacacaksın ürkek bir ceylan gibi..bir hayatı daha ne kadar ödünc yaşayacaksın.. 
Gel zaman kısa dokunacaksan şimdi dokun 
Gel yüreğim buz kesmeden gel 
Gel araya ince hesaplar koymadan  gel senden bir beklnetim yok senden gayrı 
Gel duman gözlüm gözündeki perderli bırak gel gelki gönlüm neşeye boğulsun hayat hergün bayram olsun 
GELECEKSEN GEL GAYRI, GELİRKEN BİRDE SADECE SENİ GETİR. 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi