29 Mayıs 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SIMDI SENSIZ (LIGE) AGLIYORUM

Şimdi Sensiz (Liğe) AğLıyorum SevgiLim

Sensiz Geçen Günlere Kahrettim Yine Dün Gece
Oysa Gerçekti bizim Aşkımız Şimdi HayaL oLdu Kavuşmamız !
Gittiğin Gün GözLerimden Akan Yaşı Görmedin
Sen eLveda biLe Demedin 
beLki Arkana bakıp bir eLveda DiyebiLirdin Sevgilim
beLki 'Seni Seviyor (dum) ! DiyebiLirdin SevgiLim
Ama Demedin ve Sende Arkana bakmadan Gittin ...

GözLerimden Aktı YaşLar Yavaşca birden Eski GünLer GeLdi AkLıma
O Seni Seviyorum Deyişin Sensiz oLamaz Diye HaykırışLarın 
Şimdi İse HayaLLerim oLdu Artık 

Seni Şimdiden özLediğimi Kimse Duymasın 
Senin İçin AğLadığımı Kimse Görmesin
Senin İçin öLdüğümü Kimse biLmesin SevgiLim Kimse biLmesin
'Şimdi bende Gidiyorum Senin oLmadığın biryerLere
beLki Görüşürüz Ahirette Şimdi Sen beni özLe

ve ben Yine AğLıyorum Sensiz (Liğe)


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi