29 Mayıs 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], BENIM KADINIM

Anadolu gibi,renkli,gizemli 
Burcu burcu kokar,benim kadinim 
Gah yas tutar,gah sabreder,gah gamli 
Gönüllere akar,benim kadinim 

Yavrusuna ana,kocasina yar 
Yuvasina örer, etten bir duvar 
Cile cekse bile ,olmaz isyankar 
Dertlerini saklar,benim kadinim 

Tatli söz,muhabbet,onun dilinde 
Her türlü maharet,vardir elinde 
Iyi günde yada,kötü gününde 
Esine vefakar,benim kadinim 

Ögretmendir evladina,kizina 
Tertemizdir ,doyulamaz hazina 
Süsle püsle isi,olmaz ,gözüne 
Yalniz sürme ceker,benim kadinim 

Dolastim dünyayi,gördüm cok güzel 
Bizim kadinimiz,cihana bedel 
Yakismaz ülkeme ,baska bir yadel 
Dilberlikte yakar ,benim kadinim  

Cenneti anaya,vermis  yaradan 
Karapece hürmet,eder buradan 
Sevdigine hasret,kaldigi yerden 
Yollarina bakar,benim kadinim




--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi