28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], TENIM HASRET


TENİMM HASRET



Gün batımları bana inat hep cümbüşte..Sensiz yar olur geceler bana her öpüşte..Yokluğunda çırpınır..kalbim bu kafeste..Duygularım seninle hep senle bu düşte..Yürek hasretTenim hasret sevdam hasretTenim hasret ben hasret...



Benim hasretle mi geçecek talihsiz ömrüm..Hasretinden kızarıyor bak yaralı gönlüm...Bulutlar ağlasa da hasrettir sana iki gözüm..Hani nerde hani o masal gibi bana gülüşün

Yürek hasretTenim hasret sevdam hasretTenim hasret ben hasret..Benliğim umuda hasretTenim hasret umudumsa sana...Düşlerimin karanlığındaki gecem sabaha..Düşmeden tek damla hazan olan toprağa....

Tüketmeyelim umutları erişelim vuslata

Yürek hasretTenim hasret sevdam hasretTenim hasret ben hasret..Bak bir tanem yine sensiz şafak söküyor..Baharın hazanında uyanan kuşlar ötüyor...Kelebekler konmuş yaprağına gülü öpüyor

Hasret kalan gözler dallara çiğ döküyor..Yürek hasretTenim hasret sevdam hasretTenim hasret ben hasret



İçim dışım hasretinden dönüyor kor köze..Kızıl alevler sardı dört bir yanıTenim hasretiniyor öze...Tükendim bebeğim gerek varmı başka söze

Yangınları düşürmeyelim gel artık yüreğimize

Ben hasretTenim hasret gözüm hasretTenim hasret tenim hasret

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi