27 Mayıs 2010 Perşembe

[cadilarmekani], CANIMIN TANESI

Canımın Tanesi..

Ne vakit sesin sesime değse rüzgarda üsüyen bir yaprak gibi titriyorum.

İçimden ismini tekrarlıyorum kerelerce...

Belki beni hissedersin diye... 

Yoksun...Cok uzaklardasın..

Ulasılmazlığın sınırı duruyor aramızda.

Bizden evvelkilerin çizdiği anlasılmaz kuralların sınırı.

İçimizde birbirine kavusmak için can atan nehirler besliyoruz seninle...

Ama aynı denize varmıyor yollarımız..

Varamıyor sevgili...

Yüzümü kuzey rüzgarlarına dönüyorum hep..

Neden mi?

Sana değen rüzgarlar benim de tenime değsin diye..

Ve bulutlarla yağmur yolluyorum sana dudağına düssünler diye..

Çünkü ben yağmur oluyorum seni her düsündüğümde!

 

Sensizlik asılmaz duvarlar gibi örüyor dört yanımı.

Sessiz çığlıklar atıyorum ....Kimseler duymuyor..

Bir ben duyuyorum..

Kanatsız bir kuş oluyorum yokluğunda...

Köksüz bir ağaç..

Ne sana ucabiliyorum ne de sana varıyor köklerim.

 

Birlikte tükenecek bir ömre sahip değiliz..

Ayrı ayrı yaslanacağız seninle...

Düslerimizde büyüteceğiz bu sevgi......................

Asla eskiyip tükenmeyecek.

Çünkü düsler dokunulmazdır!


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi