31 Mayıs 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEN GELECEKSIN


Sen geleceksin! 
Söndürmedim ışıkları ve gecelerle nöbette… 
Ağlamaklı gözlerime,senle dolu sevdama sen geleceksin!
Gelince yeni açılmış bir gül gibi gel, 
Denize koşan küçük kaplumbağalar gibi gayretli gel… 
Gökkuşağı ve ışığınla gel lütfen gel…
Bir bilsen nasıl özlemişim! Beni de senle getir olur mu…
Gökkuşağı renklerinle geleceksin biliyorum…
Beynimi sarsan inci beyazı dişlerinle, 
Beni dağıtan doğa yeşili çekik gözlerinle, 
Altının somu saçınla,yeşilinle kırmızınla geleceksin…
Üstün mü kirlendi çamurunla gel,
Dağınık saçınla gel,sararmışsa dişin,dökülmüşse saçın gel yeterki gel!
Gözlerimizde ki sel vurmuş bağıma da talan bir hale gelmiş neşe adlı bağım,
Gel de söz verdiğin gibi peyzajını sen yap 
Biliyorum sen geleceksin…
İki kişiden başka kimse beklemiyor ben ve adın yani “aşk”ım bekliyoruz…
Bir kere gel bir daha gitmemeyle gel…
Bana beyazın asilliği, yeşilin alımıyla gel.
Bana acı ve ıstırabın hediyesi olarak vuslatla gel. 
Gelince içinde şiirle gel, şiir gibi gel…
Öyle bir gel ki şaşırayım ilkin ayak seslerin heyecanımı yükseltsin 
Konuşayım, güleyim, sarılayım,susayım, …
İçimde iki kişi sen ve ben seni bekliyoruz…
Bayram sabahı neşesi gibi gel…
Gelince kokunla gel; iç geçirten bayılası kokun…
Bak dudaklarım titredi; 
Geleceksin ben geldim sar beni yarim diyeceksin 
Çocuklar gibi ağlayacaksın ve başını eğeceksin… 
Ben ellerimle gözyaşını silecek 
Son kez akıttığın gözyaşını…
Şehvetsiz onure eden bir öpücük alnına! 
Dünyalar sende işte o anda…
Saçlar ağarmış! 
Sensiz kaç gün geçti kaç gün ağardı çok mu? 
Geleceksin…
Yıldızın ışığıyla, göklerin renkli kuşağıyla,
Su duruluğunda,güneşin sıcaklığıyla…
İçimdeki çoçuk annesini bekliyor…
Geleceksin yorganım,yastığım,güneşim,ışığım
Ah yıldız…
Biliyorum geleceksin sevgili..
Bu yaz sen geleceksin 
İçimdeki aşkın ve ben seni bekliyoruz…
Mutlaka geleceksin!

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi