28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], YUREGIME SAPLANABILIRMISIN KANATMADAN

Yapabilirmisin? 
Yüreğime saplanabilirmisin kanatmadan? 
Yoksa diğerleri gibiseverken öldürenlerdenmisin kan kaybından? 
Hadi deneyelim. 
Ben sonucunu tahmin ettiğim bi deneyin kobayı olmayı tercih ederim. 
Ölü bi kobayın bilinen failiyada katili olmaktansa... 
Hadi deneyelim. 
Önce susturmakla başla işe. 
Susturkiyalvarışlarımı duymaola ki için acırbağrına basarsın. 
Sonra gözlerimi bağla. 
Bağlaki o bakışları görmeola ki yumuşarsıngözümün içine içine bakarsın. 
Nihayetinde sende insansın… 
Ellerimi de bitiştir yanlarımabelimden bağla beni yüreğindeki masaya. 
Ola ki dokunmaya kalkarım ellerineellerin titrer 
Doğrulurum yüreğinden bi adım atmak için 
Aşağısı boşluktur bilmem bendüşüveririm 
Düşsemde ölürümdüşmesemde ölürüm. 
En iyi bunu bilirim.Bırak yarım kalmasın deneyin 
Alman gereken tüm önlemleri al 
Mesela hayatını benimle geçirmekten çekin 
Düşünvazgeçmek zorunda olduklarından bedenine tam uyan bi elbise dikin 
Hadi giyin… 


Beni bırakmanı gerektiren tüm sebepleri işle aklına 
Hiç sökülmesin. 
Tüm çıkarlarını yaz avuçlarına 
Silinmesin… 
Yüreğindeki o masayı süsle benim içinbi kaç çiçek getirme 
Parlayan kağıtlarlada gelmegözüme görünen güzellikler verme bana 
Banaruhumun göreceği güzelliklerle gel. 
Tüm algılarımı kapattım ben. 
O yüzden anlayamam getirdiklerinin sahte ve naylon olduğunu. 
Merak etmeben kandırılmaya hazırladım kendimi. 
Bildiğin tüm çocuklardan daha çocuk aklım. 
Bildiğin tüm renklerden daha renkli boyalarım. 
Bildiğin tüm suslardan daha sessizim. 
Sorduğum tüm sorulardan daha çok meraklıyım yapıcaklarına ve sana. 
Aldığım tüm cevaplar kadar yoksun sende bana. 
Sana edilmiş tüm şikayetler bende birikir 
Aldığın tüm tebrikler kadar geri dönerim sana. 
Sende sevmezsin eleştiriyi diğer severken öldürenler gibi 
Korkmazaten bende eleştirmeyi sevmem diğer öldürülenler gibi. 
Mahkumuzdur bizcanı alınanlar aynı özelliklere sahiptirler sanırım. 
Yürekleri dağlanmışbedenlerinde kesik izleri vardır hep. 
Hepdeanlaşılamayan bi iyi niyet görülür son kez bakılan gözlerinde. 
Hepaldanmıştırlar bi yerdebi sözdebi gözdebi yüzde. 
Hep umut taşırlargeri dönerkolay affederseversever derlerson nefeslerinde bile…. 
Yüreğinin masasındayım. 
Hadi deneyelim. 
Haklı çıkmaya alıştım. 
Merak etme hazırım…


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi