28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI OZLEDIM BEN

Seninle içtiðim kahvenin tadýný özledim 
Sana bakarken gülümsemeyi özledim, 
Gözlerine mühürlenip öylece kalmayý, 
Soðuk günlerde sýmsýký sarýlýp sýcaklýðýnla ýsýtmaný özledim.. 
Bir nefes gibi derin derin içime çekmeyi, 
Ömrün son demine dek izle[n]meyi… 
Kýsaca seni özledim ben 



Benim en çok sana sarilasim var 
Þu minik dünyamda ki koskocaman sevgiyi canlý canlý hissedebilmeni, 
Ve sonrasýnda gözlerinin parladýðýný görmeyi özledim 
Bana olan güvenini, sadakatini özledim 
Ýçimde tutsak ettiðim duygularýmý yüzüne söylerkenki halimi[zi], 
Ve akabinde senin söylediklerinin yanýnda 
Benimkilerin hafif kalýþýný görmeyi özledim.. 
Aniden sarýlarak korkutmalarýný özledim.. 
Kalp atýþlarýný duyabilmeyi özledim.. 
Sonra,, sonra kokunu da özledim ben 



Sýmsýký sarýlýp sýcaklýðýnla ýsýtmaný özledim 
Takvimlerden rakamlar deðil sen düþüyorsun üzerime.. 
Saatlerin de rakamlarýný unuttum ben.. 
Sen giderken saat kaçtý ki?!.. Hatýrlamýyorum hatýrlayamýyorum.. 
Akrepinde yelkovanýnda özlediðim seni görüyorum hep.. 
Sebebim'i sebebim geçe.. sebebim'e sebebim kala.. 
Sebebim.. sebebim.. 
Sensiz geçen zaman düþman sanki.. 
Sende sen, bende sen.. Herþey de sen.. Hepsi sen.. 
Yokluðun ateþten bir gömlekmiþ sanki, her gün 
Ýstemeyerek üzerime giydiðim.. 
Gözlerimi gözlerine istersen bir ömür mühürlerim.. 
Hadi durma! Aslýný resmet ruhuma sevdiðim.. 
Kýsaca seni özledim sebebim… •ölüme çok az kala,,, seni özledim.. 



Sen yokken olmuyor anlasana...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi