28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], ASK CICEGIME


Aşk Çiçeğime

 

Gülüm,

Gönül sevincim,sevgili yârim

Sana yazmakta sabırsızım

Hep yazıyorum ve yazacağım

Sen,alın yazımsın aşkım

Ben de sana yazılmışım,yanmışım...

 

Bir taneciğim

Güzeller güzeli meleğim,

Bütün dolu vakitlerimde

Seni,sana yazacağım

Sende beni okuyacağım...

 

Emsalsiz incim,

Bir benzerin görülmedi bu güne dek

Sana paha biçeçek

Değerini ölçecek

Bir sevdalın olarak

Sana en yüce değeri gönlüm verdi

Gönlümün verdiği değer

Yine de,yine de

Kıymetine yetmedi...

 

Zarafet kolyesi narin çiçeğim

Aşkından öyle çok ıslandım ki

Kalbimi sıksan

Ondan da aşk fışkıracak,akacak

Eminim...

 

Sen benim kemiğime,iliğime işledin

Ey sevgili,

Sen, beni sen ettin....

 

İbrahim Ethem Bingül

 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi