28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], KALBIN OLMAK ISTERDIM BEN

Kalbin Olmak İsterdim Ben

 
Küllerinden doğmak istedim sönmüş bir alev topunun
Önce içinde yanmak acısını tatmak
Sonra ferahlığını hissetmek rüzgarın
Tatmak mutluluğunu o güzel anın..
Ben her daim seninle sensiz olmayı isterdim ben
Önce sensizliğin acısını çekip
Sonra seninle ferahlatmak sensizliğimden yanan yüreğimi

Gözlerin olmak isterdim
Hayata seninle bakmak için
Her daim yanında bulunmak
Baktığın her yerde olmak için…

Bir beyaz sayfa olmak isterdim 
Yazmanı isterdim beni en anlamsız hallerimi
Üşümekten titreyen ellerini
Hissetmek isterdim..
Tutarken sen beni…

Soluduğun hava olmak isterdim
Her an içinde bitmek
Hiç gitmemek için senden..

Nefesin olmak isterdim ben
Vazgeçmemen için benden…

Ve ben senin kalbin olmak isterdim
Her attığında beni düşünmen için sen
Her sızladığında yaralarını sarmak isterdim ben..
Kalbin olmak isterdim ben
Öldüğün de bile seninle olmak için ben….
 
Bahadır Karaslan

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi