28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], HUZUN BENIM ADIM!!!!!

Ağlamak istiyorum sadece ağlamak 
Hüzünlerim de boğulmak ve sonra 
kendi başıma çırpınıp kurtulmak 
Tutmasın kimse elimi, görmesin kimse hüznümü 
Hüzünler de boğulmasını da bilirim ,çırpınıp 
tekrar ayağa kalkmasını da 
Bu hayat öğretti bana tek başıma ayakta durmasını 

Kendimi attım tüm insanların uzağına ... 
Yaklaşmasın kimse bir adım yakınıma... 
Taş duvarlarım var benim gözyaşı geçirmez 
Kırgınlıklarım, dargınlıklarım var hiç kimse bilemez 
İyleşmez yaralarım var her göz göremez 
Gören gözler de merhem süremez ! 

Yorgunum, bağırsam sesim çıkmayacak kadar 
Kırgınım,dağılan yanlarımı toplayamacak kadar 
Dargınım, bir daha barışamayacak kadar 
Üzgünüm; Hayattan zevk alamayacak kadar ... 

Her yanım ağrıyor  gücüm yok  offf diyecek  kadar ... 

söyledim ya size 
HÜZÜN benim adım !!!

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi