28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], CANIM SANA ACIKTI

Canım sana acıktı bugün, geçtim gönül mutfağına. AŞK ne verdiyse bize çıkardım dolaptan, sıraladım tezgah üstüne bir birinden tattım damağımda eriyi verdin yüreğime dokundun, ruhumda taze bir can oluverdin, her zamanki gibi. Ne yokki gönül menüsünde öyle zengin bir sofraki. Gözlerin çakmak bakışları var okyanus mavisinde bana yol aldıran, ellerinin dokunuşları var, rüzgarın tenimi yalaması gibi, tatlı serinlikle okşayan. Dilinden dökülen ballar var, her sözünde kullaklarımdan, ruhuma yüreğime dökülen. Saçlarının kokusu var, yağmurun toprağa dokunması gibi, seher vaktinde okyanus kokusu gibi, çam ormalarındaki reçine kokusu gibi. Salına salına yürüyüşün bana gelişin var, tıpkı bir ceylanın yeşillikler arasında yol alışı gibi. Seni Seviyorum demelerin var, yüreğimden beni alıp bulutlara çıkaran, beni benden alan asaletin var Kadın gibi..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi