30 Mayıs 2010 Pazar

[cadilarmekani], INAN BEN MUTLUYUM ARTIK

İnan Ben Mutluyum Artık

Öyle unutmak kolay mı sandın.
Toprağa gömdüm ben sevgimi.
Sen bu ayrılığı kolay mı sandın.
Gönülden sildim ben o sevgini.

Hep öyleküsüp küsüp döndü diye
Her zaman döneceğimi mi sandın.
Benim gururum onurum yok mu?
Benim sabrım sonsuz mu sandın?

Kazıdım yaralı kalbimdeki hisleri.
Kazıdım hayallerimdeki boş izleri.
Kazıdım kara gözlerinin tutkusunu
Kazıdım beynimdeki loş vurgunu

Çok sevdim diye vazgeçemez mi?
Çok bağlandı da diye silemez mi?
Çok değer verdi diye çizemez mi?
Sandınbe ey zalim yarey hain yar.

Niçin ben boşa seni çok sevmişim.
Niçin o kadar boşa değer vermişim.
Neden o kadar boşuna vurulmuşum.
Neden o kadar boşuna tutulmuşum.

İçi boş sevgine onca şiir yazmışım.
Darlığında hep derdine koşmuşum.
Sana nasıl inanıp da nasıl kanmışım.
Tanırdım amasende ben yanılmışım.

Zararın neresinden dönülürse karmış.
Sana sevgim boşa yanılan bir kormuş.
Senin sevgin yalandan yanan alevmiş.
Senin vakurluğun bile hep kerhenmiş.

Yaşam bu yenilen kazıkların bileşkesi
Gönlümün çektiği o değmeyen çileleri
Çekmesem belki bulamazdım güzelimi.
Senden üstün olduğunu sezemezdim ki.

Kapandı elemli kara defter sayfası daha
Açıldı bembeyaz bir defter sayfası daha.
Ne hoşturne korkusu var ne de ürküsü.
Ne kaprisi var ne nazı ne de üzüntüsü.

Mutlu musun senumutlu musun şimdi?
Pişman mısın senperişan mısın şimdi?
Mutsuzluk ve pişmanlık faydasız artık.
İnan ben çok mutlu ve umutluyum artık.

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi