30 Mayıs 2010 Pazar

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM

Sen gözlerimde damla, dudaklarımda türkü, yüreğimde sevdasın. 
Ermiyor doruklarına, uzatsam ellerimi, okşasam bedenini, koklasam seni. 
Ne düşlerime ulaşır solmayan çiçeğim, küllenmez alevin. 
İstesem de unutamam damarlarımda kanım, soluduğum nefessin.

Sen ümidimsin, yollar uçsuz, dağlar bendim giderim. 
Ecel tarlam olsan, gülümser, bahçende gül biterim. 
Vuram vuram asırlar gelir, usanmam Seni beklerim. 
İçimdeki alev yangın, umut deryam okyanus sevgilim.
Yaşamak mı? bedenim toprağın, kalbim Senin meleğim. 
Olmaz desen, yüreğin ağlar. her zaman Seninim. 
Ruhuma nemrut ağlasa da, kır çiçeğime parlarım.
Umut çöllerine yağmur olur, bulutlara rest çekerim.
Masumdur yüreğim, ilk harflerde saklı, ver kilidi zincirlerin.

 

 

  Seviyorum

Sen'i Sevmeyi Seviyorum,

SenSen olduğun için Seviyorum,

 

Özleminle yanıp tutuşmayı Seviyorum,,       

Hasretinden mideme kramplar girmesini Seviyorum,

SANA sarılmayıSANA sarılma hayalini Seviyorum,

SANA gelmeyi Seviyorum,

SANA gelen yolları Seviyorum,

SANA kavuşmayı beklerken kalbimin davul çalmasını Seviyorum,

SANA kavuşmayı Seviyorum,

SANA kavuştuğumda Gözlerindeki pırıltıyı Seviyorum,

SANA kavuştuğumda kalbimin,Gönlümün huzur bulmasını Seviyorum,

SANA sürprizler yapmayı Seviyorum,

SANA kırmızı GÜLler almayı Seviyorum,

Sen'i kıskanmayı Seviyorum,

Kıvrak zekanı Seviyorum,

Temiz KALBİNİ Seviyorum,

İyi niyetini Seviyorum,

Gözünün Gönlünün tok olmasını Seviyorum,

Kışımda Baharım olmanı Seviyorum,

Sorunlarımı, neş'emi, sevincimi, gereksiz de olsa düşüncelerimi paylaşmanı Seviyorum,

Dert ortağım olmanı Seviyorum,

Sen'inle CANYOLDAŞI olmayı Seviyorum,

Sağlığımla, eğitimimle ilgilenmeni Seviyorum,

Sen'inle konuşmayı Seviyorum,

Tebessümünü Seviyorum,

Esprilerini Seviyorum,

Gözlerindeki ışıltıyı Seviyorum,

Bana KOCA BEBEĞİM demeni Seviyorum,

Eşim olmanı Seviyorum,

Beni sevmeni Seviyorum,

Sen'in olmayı Seviyorum,

Senle kurduğum geleceği Seviyorum,

ŞARKIMIZI Seviyorum,

SANA mektup yazmayı Seviyorum,

SANA  bu sayfayı hazırlamayı Seviyorum,

Telefonun öbür ucunda olduğunu bilip Senhissetmeyi Seviyorum,

Sağlığınla ilgilenmeyi, üzerine titremeyi Seviyorum,

Senle televizyon izlemeyi Seviyorum,

Mizah anlayışını Seviyorum,

Senle aynı dili konuşmayı Seviyorum,

Bana sarılmanı Seviyorum,

28 ve 29 Temmuz'u

16 Kasım'ı

27 Nisan'ı Seviyorum,

Çocuksu ruhunu, neşeni Seviyorum,

Beni kıskanmanı Seviyorum,

BiZ'im için dua etmeyi Seviyorum,

"BiZ" i  Seviyorum,

Ben Sen'in en çok sesini Seviyorum
Buğulu çoğu zaman, taze bir ekmek gibi
Önce aşka çağıran, sonra dinlendiren
Bana her zaman dost, her zaman sevgili

Ben 
Sen'in en çok ellerini Seviyorum
Bir pınar serinliğinde, küçücük ve ak pak
Nice güzellikler gördüm yeryüzünde
En güzeli bir sabah ellerinle uyanmak

Ben 
Sen'in en çok gözlerini Seviyorum
Kah çocukça mavi, kah inadına yeşil
Aydınlıklar, esenlikler, mutluluklar
Hiç biri gözlerin kadar anlamlı değil

Ben 
Sen'in en çok gülüşünü Seviyorum
Sevindiren içinde umut çiçekleri açtıran
Unutturur bana birden acıları, güçlükleri
Dünyam aydınlandı sen güldüğün zaman

Ben 
Sen'in en çok davranışlarını Seviyorum
Güçsüze merhametini, zalime direnişini
Haksızlıklar, zorbalıklar karşısında
Vahşi ve mağrur bir kaplan kesilişini

Ben 
Sen'in en çok sevgi dolu yüreğini Seviyorum
Tüm çocuklara kanat geren anneliğini
Nice sevgilerin bir pula satıldığı bir dünyada
Sen'sin, her şeyin üstünde tutan sevdiğini

Ben 
Sen'in en çok bana yansımanı Seviyorum
Bende yeniden varolmanı, benimle bütünleşmeni
Mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu 
Seviyorum
Ben 
Sen'SeviyorumSen'SeviyorumSeviyorum, Seviyorum....

Sen'i Deliler gibi Seviyorum



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi