29 Mayıs 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], HOS GELDIN ESKI DEGIL ESKIMEYEN SEVGILIM

Bunca şiir yazdım bunca aşkı anlattım 

Bir gün yılların ardındangelen 

Eski değil eskimeyen sevgilim 

Seni de yazacak mıydımsatırlarıma. 

Sen ve aşkın dizelerde mısralarımı dolduracak 

Yazdığım belki de en uzun şiir olacak 

Satırlarda özlemlerim dinecek 

Mısralarda hasretimi bitecek. 

O bal rengi gözlerini baldan tatlı dudaklarını 

Nakış nakış işleyeceğim her hece ile 

Nasıl anlatsam. ?nasıl yazsam.? 

Yasak sevdamım yasak duyguları 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinYine de hoş geldin kalbime 


Hoş geldin sevdama

 

Bir bahar oldun kalbimde 

Bir tebessüm oldun dudaklarımda 

Bir ışıksın ki gözlerimde gözlerine bakamıyorum 

Bir sevgisin ki kalbimde..içimden atamıyorum.! 

Bir seni sevdim bir sana yandım 

Başka yüzlerde hep seni aradım. 

Ne gülüşleri senin kadar sıcak 

Ne de bakışlarında ben vardım. 

Baharlarım çiçeksiz günlerim güneşsiz geçti. 

Her mevsim sensiz her günüm sensiz. 

Mevsimsiz karlar yağdı yüreğime 

Yokluğunda hep ağladı kelimelerim. 

Dudaklarımın ve kalbimin tek sahibi 

Seni yüreğimin en güzel yerinde sakladım. 

Dudaklarımı bir tek sana sakladım 

Dokunuşundaki o tadı hiç unutmadım. 

Bir zamanlar sen hayallerimdeydin 

İçime akıttığımgözyaşımdın 

Yüreğim hep seninle 

O büyük aşkım şimdi benimle. 

Eski değil eskimeyen sevgilim 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinHoş geldin dünyama hoş geldin sevdama. 




Gidişin dün gibi sanki hiç gitmedin. 

İlkler unutulmazmış anladım. 

İçimde herkesten sakladım aşkını 

Sana aşkını armağan ediyorum 

Sevdanı kalbimde hiç tüketmedim 

Bizgüz bahçemizinhazan gülleri 

Yılların arasına sıkışan sevdamızdan ne kaldı geriye 

Şimdihaykırmak istiyorum bu sevdamızı 

Bir sevda ki bu?? 

Bıraktığından çok daha fazlabüyük bir aşk .. 

Özlemlerle özen ile sakladığımız sevdamızı 

Sana ait olanı sana vermek için bekliyorum. 

Eski değil…… Eskimeyen sevgili. 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinHoş geldin dünyama 


Hoş geldin sevdama 

Yok etmedi kalbimdeki senin olan aşkı 

Koskoca yıllar geçti bu hasret ile 

Rengi kırmızı. 

Adısenyıldızlar kadar parlak 

Düşler sakladım içimde 

Onlarla yaşadım onlarla soluk aldım 

Yeniden ..Hep yeniden aşkınıı tazeledim. 

Büyüdüm sevgili hatta olgunlaştım. 

ama hiç ihanet etmedim aşkına 

Sevmedim senden başka kimseyi 

Bil ki? İnan ki?! 

Senden başkasına vermedim dudaklarımı. 

Senin olan senin kaldı sevgilim. 

Senin kaldı..Senin kaldı………….. 

Başkasının oldum ama emanetine hiç ihanet etmedim. 

Geçen zamanunutturmadı ne verdiğim sözü ne seni 

Ey eski değil…..Eskimeyen sevgilim 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinHoş geldin dünyama 


Hoş geldin sevdama 

 

Bazen bir tebessümama hep hüzün oldun yüzümde. [/b]

Yaz mevsimin de fırtınalar esti yüreğim de 

Kışın yağan karlar da bile aşkın alev gibi yaktı beni 

Şimdi ne cesaretim var senin ile olmaya 

Ne de yaşamaya 

Geriye ne ben kaldım nede yaşanacak yarınlar 

Bildiğin kardelen yok artık ben beni yitirdim 

Bir benden geriye sen kaldın 

Birde ölümsüz sevdamız. 

Satırlara dökmek istediğim bunlar değil aslında. 

O kadar doluyum ki seninle 

İçimde kendimi bulamıyorum 

Sen yerine kimseyi koyamadığım değil 

Sen sevdalım sen…. 

Sen gittiğinde yeri asla dolmayacak sevgilim 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinHoş geldin dünyama 


Hoş geldin sevdama 

Eski değil……eskimeyen sevgilim.. 



Şimdi aşkım çağlayanlar gibi 

Gökkuşağının renklerindeyim 

Düşlerim daha pembe 

Rüyalarım daha renkli 

Canımın ötesindeki canımsın 

Bunca ayrı geçen yıllara 

Pişman mısın yoksa kadere düşman mısın? 

Benimle eskiyi unutup yaşar mısın? 

Sana mutluluğun resmini çiziyorum. 

Adı hep kardelen 

Aslında sen ve ben değimliydik! 

Kardelen ve hercailin aşkı 

Kimsenin duymadığı çığlıklarımda 

Yaşlı kalbimde gözlerinin baktığı bir yerlerde 

Kaybolan yıllara inat 

Benimle yaşayan umudumdun 

Umudumu besleyen o büyük aşkımdın 

Sen canımdan öte sevgilim. 

Tam kendimi avutmuşken. 

Yeniden girdin hayatıma. 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinHoş geldin dünyama 


Hoş geldin sevdama 



Eski değil……eskimeyen sevgilim 

Bırakaşkımızı yaşayalım 

Bırak sana doyayım 

Bir solukta bitmesin bir bedende sürüp gitsin.. 

Korkmuyorum artıkbir gün gitmenden 

Bana bakan gözlerinde ölümsüz aşkını 

Aşkım diyen dudaklarında 

seni seviyorum ile bir diriliş bir can buluş da 

seni yaşıyorum hayatımın sonbaharında. 

Bir gülüş kidudaklarım da 

Bir yol kiartık dönüşü yok 

Bir sevda ki ölümüne 

Bir nefes oldun ki .. 

Aldığımveverdiğim. 

Artık yaşamak senin adın 

Son gelişin bir daha gitme 

Son şansımız sakın kaybetme 

Seviyorsan sevgimizi tüketme 

Bir tutam hayatımız kaldı 

Sevilmeleri koklamaları yaşayacağımız. 

Daha fazla geç kalmadan yaşamaya 

Bir tutam sevgi bir tutam umut ile 

Göze aldık sevdamızı yaşamaya 

Aslında 

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldinHoş geldin dünyama 


Hoş geldin sevdama 

Eski değil……eskimeyen sevgilim 



Yüreğin bende sevgi gözlerinde. 



Sen benim en değerli yerimde 

Tüm imkansızlıkları sildim seninle 

Seni beklerken her mevsim sonbahardı. 

Bir bahar yaşıyorum seninle 

Hayatımın son baharın da 

Aldığım nefes.verdiğim nefesimsin 

Hayat veriyorsun alev alev yakıyorsun 

İlk ve son aşkımsın..Biliyorsun. 

Tüm yaşadıklarıma inat 

Seni anlattım satırlara 

Seni yazdım mısralara 

Nasıl anlattım 

Nasıl yazdım bilmiyorum. 

Ama işde şiirimi bitiriyorum 

Yetmedi biliyorum yazdıklarım 

Yine de en uzun şiirim oldun biliyorum. 

Yine de…Hoş geldin.. 

Aslında Hoş geldin dünyama 

Hoş geldin sevdama 





Eski değil……eskimeyen sevgilim

HOŞ GELDİN..

Hoş geldin.

Ellerin ellerinden ayrılmasın Sevgilim.



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi