28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], KALBIMDE BIR TEK SENI ISTIYRUM


Kalbimde Bir Tek Seni İstiyorum

 

Aşkımın gömüldüğü sokaklarda,

Sevgimin sonsuzluğa eriştiği yarınlarda,

Sensiz olmayan hayatımda,

Kalbimde bir tek seni istiyorum...

 

Ne zaman döneceğin belli olmadığında,

Sevgisizlikten kuruduğumda,

Gözümü yeni güne her açtığımda,

Kalbimde bir tek seni istiyorum...

 

Gittiğinde gökyüzümün ağladığında,

Her saniye hayallere daldığımda,

Ağaçların her çiçek açtığında,

Kalbimde bir tek seni istiyorum

 

Gözyaşlarım sel olduğunda

Kahkahalarla attığım gülücüklerde,

Kendimi yalnız hissettiğimde,

Kalbimde bir tek seni istiyorum,...

 

Bana 'seni seviyorum' dedğinde

Hayatına aldığını söylediğinde

Senin her şeyin olduğumu bilğimde,

Kalbimde bir tek seni istiyorum...

 

Hayat denen o ipincecik yolda

Yürümek kadar zor olduğunda,

Her şeyi omuzladığında,

Kalbimde bir tek seni istiyorum

 

Gözlerini gözlerime değdirdiğinde

Hiç bitmesini istemediğim bakışlarında

Beni her özledğinde,

Tek seni istiyorum çünkü;

seni seviyorum...

 

nesrin kara

 

 

 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi