28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], SEN BENIMSIN YALNIZ HAYALLERIMDE


Öyle canımı acıtıyor ki bu cümle  
öyle beni anlatıyor ki sevgilim bir bilsen 
Yoksun! 
Benden kilometrelerce uzağımdasın ama giderken bana bir nefes kadar yakınımda bir aşk bıraktın. 
Her kalp atışımda 
her nefes alışımda biraz daha kazınıyorsun içime 
biraz daha yerleşiyorsun kalbime 
biraz daha hükmediyorsun yüreğime.
 

Sensizlik çok ağır geliyor bu cana gece uyurken yanımda görmek istiyorum seni 
sana sımsıkı sarılıp 
seni delice öperek nefesini kesmek istiyorum 
tek bir beden olarak güne merhaba demek istiyorum 
seni yanımda istiyorum 
hayalin yetmiyor artık banaaşkıma 
özlemin gün geçtikçe beni boğuyor yok ediyor 
ızdırap çekiyorum sensiz senin olmadığın yerlere adım attığımda 


Az kaldı sabret diyorum ama 
az falan kalmadı işte sadece kendimi kandırıyorum 
yoksun işte ne elin elimde 
ne bedenin her daim yanı başımda 
sensiz geçen 1 salise bile benim bir ömrüme bedel 
bir ömürlük kayıp 
anlıyor musun? 
Gel artık sarıp sarmala beni 
bırakma artık 
yanımda ol...
 

Gel ve gitme bir daha 
mecburum deme bana 
döneceğim diye fısıldama kulağıma 
sadece 
gitmeee 
gitmee 
gitme
 

Sensiz yaşamak çok zor gitme nefesim. 
--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi