30 Mayıs 2010 Pazar

[cadilarmekani], SESSIZLIGIN MELODILERINI CALIYOR GECE

Sessizliğin melodilerini çalıyor gece
Sensizlik var içtiğim suda

Hasretin var odamda…
Elimde resimler, dönüp de bakamıyorum,
Tıkıyorum kulaklarımı
Sessizliğin melodileri yüreğimde beliriyor
Gözlerim saklıyor yağmur bulutlarını
Su ile içime doluşan sensizlik
Taşınıyor damarlarıma
Hasretinde karışıyor kanıma…
Elimdeki resmine çakılıp kalıyorum
Ama bakamıyorum işte yüzüne…
Sensizliğin melodilerini çalıyor gece
Enstrüman meçhul… Çalan sen… Dinleyen ben
Sensizlik var içtiğim suda,
Hasretin var odamda…
Buram buram sensizliği çekiyorum içime 
Aldığım nefes mi zehir mi bilemiyorum
Ama olmuyor işte
Tıkanıyorum sana gelince
Sana gelince tükeniyorum
Biliyorum
Yine sensizliğin melodilerini çalacak gece
İçtiğim su hatırlatacak sensizliği
Ve yüreğim…
Yanacak hasretinle işte…!

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi