29 Mayıs 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], HATIRLADIN MI?

Yağmur yağıyordu ince ince
Senin ellerin titriyordu...Benimse yüreğim
Hatırladın mı?

Bakışların bakışlarıma takıldı
Heyecandan yerinde duramıyordun
Sigarandan bir nefes bir nefes daha aldın
Senin ellerin titriyordu
Benimse yüreğim
Hatırladın mı?

Buradayım dedinbaşını sallayarak
Onsekiz yaşındaki delikanlı heyecanıyla
Elimi tuttun titriyordun
Kara gözlerinde tereddüt vardı
Benimkilerde ise tutku
Hatırladın mı?

Benimkinin adı sevdaydı
Seninki ise arzu.
Ama ikimizde çok heyecanlıydık.
Kara gözlerinde erimek istedim
Ateş olup yüreğini yakmak istedim
Kor olup bedenini kavurmak istedim
Ben seni herşeyinle istedim
Korkuların coşkuların hayallerinle
Ama hep istedim
Hatırladın mı?

Sen bensiz ben sensiz yapamaz olduk.
Sen benim esmerler prensim
Ben senin kraliçendim.
Her gece saat onbirde birbirimizi düşlerdik
Yıldızlara bakar hayaller kurardık.
Bin kere tövbe edip
Bin kere birbirimize koşardık.
Her telefonunda yüreğim yerinden oynardı
Hatırladın mı?

Ben seni hep sevdim kara gözlüm.
Sen benim hep esmerler prensimsin
Sen benim hep düşlerimde hep yüreğimdesin.
Seni unutmak mümkün mü?
Sevda bu kadar ucuz mu?
Kızsamda küssem de hatta değmesen de
Seni yüreğimden atamadım kara gözlüm
Ben seni unutamadım karagözlüm.
Bunu sana hep söylerdim
HATIRLADIN MI?
BEN SENİ UNUTAMADIM.
BEN SENİ UNUTAMADIM.

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi