28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI OYLE OZLEDIMKI

Karanlık gece olanmış, ay gün dönümünde... 
Usta... Sana özlemim en derinlerde, martılar gecelerde karanlık görünüyor bu eski şehirde... Hiç bir deniz o eşsiz Akdenizimin yerini tutamıyor... Usta; şimdi bir sigara çıkar ve yak benim yerime... Efkar dolu dumanları salıver benim yerime en uzak sahillere... 

Bana senden yadigar kaldı, mavi mürekkep izlerim... Mavi izlerim, dudaklarım... sesim geceye sus, ellerim efkar dolu bir dumanla yoldaş... Yüreğimdeki dost özlemin karşımda yansıyan mum alevinde savruluyor.. . Gemiler gitti Usta.. Gemiler uzak sahillere yol aldı... Ben daha bir lodosa bile saçlarımı verememişken. .. Gemiler gitti Usta... 

Kaç zamandır karşımda duran musalla taşları izlediğim... Benimde bir gün orada yatacağım hep aklımda... Merak bu Usta; hani dünyada yaşama sevinci kalmayanlar hep ölmek isterler, derler ya.... Bu öyle değil, ben merak ediyorum... Öldüğüm zaman neler olacağını... 
Azrail'in gözlerinin içine bakması nasıl bir şeydir? Hani ben kapalı yerlerde kalamam burhanlar geçiririm ya, toprağın altında da öyle burhanlar geçirir miyim? Korkar mıyım karanlıktan? Usta, ben meleklerle saklambaç mı yoksa şeytanlarla yakan top mu oynarım? 
Öldüğüm zaman ne olacak bana Usta? 

Mavilikler.. . Uzak mavilikler, uzağımda kaldı mavilikler.. . Seni, yosun kokusunda karşılıklı çay yudumlamayı, anlattığın deniz kızı hikayelerini, tabakandan sigara çalmayı, Akdenizi öyle derinden özledim ki.... 

Seni öyle yürekten özledim ki....

MİHRACE

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi