28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], O ARTIK YOK


Bir cümleydi sadece telefonunun taslağına bıraktığı... Gidiyorum ben artıkyüreğim dayanmıyor bu yaşadıklarımagücüm kalmadıı...!!! Ardından gelen acı haber..... intihar ettibaşınız sağolsunotopsiye gönderilmiş...!

Tek bir kelime edemedimanlam veremedimöyle bir sıkmışım ki kendimi nefes almayı unutmuşum bir an...Bukadar mı kolaydı pes etmekbeni bir başıma bırakmak... Bize en büyük acıyı verdin ya bu bayram ertesişenliğim asıl şimdi söndü...Şimdi bana kalan yokolmayacak acın ve en önemlisi sensizliğimsana ise bilemediğimiz yüzleşmelersonra birde alevler...!!! 

'Herkes kaderine boyun eğmeli.' demiştin bana...Anlamamıştım kastını o tek cümleden...O kadar bitkinim kio kadar yanlızım ki sensiz...Senin bu ani gidişini planladığını anlamadığım için kendimearkada bıraktıklarınıhayallerimizievimiziçocuklarımızı sonsuza kadar ertelediğin için de sana kızıyorum...

Her an aklımdasınyaşadıklarımızgözlerinsensiz kalmaya hiç alışık olmayan ellerimbir çifti artık olmayan yüzüğüm...!!!Bu muydu onca çabamızınonca atlattığımız acıların bedeli...Oysa sen öğretmiştin bana savaşmayıhayatta kalmayı!!! Şimdi yakıştı mı sana bu???söyle banaaa

Yoruldum sorularımın cevapsız kalmasından...Ölüm herşeyden daha acıymış...Ayrılık neymiş ki yanında... Benim için yoksun değil'artık bu dünyada yoksun'....!!!

Senin ki kaçış değilsenin ki bencilliksenin ki.....!!!Ölüm!!!!
Rüya olsun nolurben kalkıyım ve seni saçımı okşayıp yine bana bakarken göriyim...Tek kalmasın bu anlamsız yüzükhani söz vermiştik ya takarken bunları birbirimizi hiç bırakmamak üzere...Bu muydu payıma düşen yanlızlık!!

Kabullenmem lazım artık olmadığını..sen gittin ama ben burdayım hala...Hep senin olucambiliyorum sende beni izliyor olacaksın yukardann...Seni seviyorum varoluşum ve varımı yok edenim...!!!Dualarım seninle...!!!

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi