28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], GELGEL ASKIM

GEL GEL ASKIM  

sesin hala kulaklarimda neydi seni boyle sozler kulandiran sana ne yapmis olabilirim ki o tatli ses tonun birden bire boyle degisti 
Sevginemi ihanet etim yorks yureginemi... 
Su yuregim sevgiyi hic bilmezken sana ilk kez acti kapilarini ilkez senin yuregin girdi sicakligiylan yakti yuregimi ..
ilkez senin gozlerinde gozlerim utadi gozlerine bakamaz oldum ..
ilkez senin ellerini hiseti avuclarim da yuregim senin sevdanla titredi ..Sen , sen bunu anlamak istemedin yuregin, yuregim deyken sana hangi kotulugu yaptimda beni boyle aglatiyorsun isyanlara birakiyorsun bu terkedisin neden dir soyle 
sucum seni cok sevmekmi senin ateslerinde yanmak mi gecelerim sabah olmuyor sen gideli yuzum gulmuyor ..
Kulaklarimda hala sozlerin cinliyor seni istemiyorum....
Diyen sozlerin geliyor aklima; 
Bu muydu senin yuregindeki sevdam bu muydu bana aci sozlerin ....neden hak edecek ne yatim soyle 
Umudumdun seni kalbinde bir ilah yapmistim bu muydu karsiligi Gozlerimden akan yaslar senin isminle gozpinarlarim kuruyor oysa sen unutun bile cok tan herseyi beni askimi ..
Git uzaklas benden yuregini acitmisim uzgunum ama sana ihanetmi asla bu gozler sana baktigi surece sevginla yandigi surece bu can bu bedende oldugu surece sana sadece sevgimi verbilirim.. bunu bil sadece gozlerimde gozlerin vardi ..ve oyleda kalacak .....
Senin eski asklarina hep birer can kirgi tabirin vardi bende bir cam kiri oldum senin icin ama yuregini acitmiyorum....
Oysa sen benim yuregime hancerler sokuyorsun parcalara ayiriyorsun ...
Bir kabus diyorum yasadiklarima uyanacagim hersey duzelecek 
Sen sizlik ne zormus askim yetmedimi bu ceza yetmedimi bana bu yaptiklarin ...
Gel ,geldemek isterdim yine kolarima sar beni tipki ay isiginin mehtabi sardigi gibii sende sar sicakligini hisedeyim kokunu icime cekyim... Korkularim gecsin gozlerinde kaybolayim o mavi denizler gibi 
Yine seninle gozlerim gulsun dudaklarim adini ansin gel ...
Gel ask kokulum yurek yanginim yaban cicegim sensiz ne gunler geciyor neden geceler ...
Bu sessizlik umutlarimi yikiyor ... Beni olduruyor ....
Sen olme mi istemezsin biliyorum... Gidisin ofkelerle doluydu .... Donusun sevdam olsun hayat versin soguk sular gibi farahlik versin su aci dolu yuregime
Biliyorum sende en az benim kadar istiyorsun donmeyi ama o bitmeyen gururun en gel oluyor donmeyisine gel 
Cunku sende enaz benim kadar seviyorsun benim kadar buyuk askinla yaniyorsun ...
Belkide sun resimlerimle avunuyorsun tipki benim gibi gel ......
Gelsende gelme sende ben hep seni ilk gunku kadar sevecegim .......
....SEVGILIM........


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi