31 Mayıs 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], NUR YUZLUM SEVDALIM

Geceler boyunca bekledim seni
Uykusu olmayan martılar gibi
Feryat ettim sana doyulmaz sesim
Bir ben kaldım uykusuz birde martılar

Nur yüzlüm sevdalım alın yazımsın
Tanrı şahidim’dir aşk meleğimsin
Vuslat zincirini vurma gönlüme
Unutmak kolay’mı söyle sevgilim

Dün gece rastladım eski bir dosta
Seni sordu bana tutuldu dilim
Oturup ağladım bir çocuk gibi
Seni sorduğuna pişmandır şimdi

Nur yüzlüm sevdalım alın yazımsın
Tanrı şahidim’dir aşk meleğimsin
Vuslat zincirini vurma gönlüme
Unutmak kolay’mı söyle sevgilim

Sabahlara kadar durmaz içerim
Seni unutmak için bende isterim
Olmuyor sevgilim olmuyor gülüm
Senden başkasını sevemem yarim

Nur yüzlüm sevdalım alın yazımsın
Tanrı şahidim’dir aşk meleğimsin
Vuslat zincirini vurma gönlüme
Unutmak kolay’mı söyle sevgilim


Baki Ortak


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi