30 Mayıs 2010 Pazar

[cadilarmekani], BEN SANA


Ben sana hep geç kaldım sevdiğim..
Ya geldiğimde teknen çoktan sulara kapılmıştı..
Ya da gittiğimde sen iskeleye yanaşmış
Başka teknelerle dostluk kurmuştun.

Hep başkalarını seçtin yanına yoldaş olarak..
Hep başkalarının sevdiğini sandın sularını..
Oysa yaşamak demek üzerinde gezindiğin deniz demekti benim için..
Karası görünmeyen sularda korkmadan yorulmadan yüzebilirdim..
Evet yaşam suyumdun benim..
Hayat veriyordun bana.
Ama sen hep başkalarını yaşatmayı sevdin..

Ya da korktun boğulmamdan..
Korktun yorulmamdan.
Belki de girdaba kapılmamdan..
O yüzden seni yakalayamamamı sağladın belki de..

Bak yine geç kaldım sana sevdiğim..
Geldim ve uzaktan da olsa gördüm seni..
Sen o engin denizinde
Ben olduğum yerde..
Yine yetişemedim sana.
Yine göz göre göre kaybettim seni..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi