28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], TESEKKURLER SEVGILIM

teşekkürler sevgilim..
beni deli bir sevdaya sürükledin.Uzun zamandır hasret kaldığım duygular denizinde yürüyorum şimdi.Geçmişin karanlığından,adı batasıca acılardan,hiçlik duygusundan ve yanlızlığın hüznünden kurtardın.Dünyayı yeniden yaşanır kıldın,hayatıma yeni heyecanlar yeni umutlaryeniden yaşanır kıldın,hayatıma yeni heyecanlar yeni umutlar ekledin.Hayal etmenin ne kadar güzel birşey olduğunu öğrettin.teşekkürler sevgilim.Dünyada herkesin bir eşi bir ruh eşi var biliyorum.Kimisi hiç bulamadan göçüp gider hayattan.Kimisi şanslıdır,bulur ve mutlu yaşar.Ben o şanslılardanım işte.Çünkü buldum seni.Çıkmasaydın karşıma ,hayat boyu sürecek bir arayışın içinde olacaktım .Her karşıma çıkana ''işte bu o'' diye sarılıp yanılacaktım ..Mutsuzluk mutsuzluğu kovalayacak ,umutsuzluk hayatımın her yanını saracak ve ben senin yokluğuna alışacaktım.
Ama varsın ,iyiki varsın .
teşekkürler sevgilim .
Hayatımda ilkkez birine güvenmenin nedemek olduğunu anlıyorum .İlkkez hiçbir kaygı duymadan yaşıyorum aşkı İhanetlerin yalanların yer almadığı bir sevda bizimkisi .Oysa karşımdakilere heran birşey yapacakmış gibi bakardım daha önce .
yaptılarda...
hoyratça harcadılar duygularımı .Güzel dai ne varsa yok ettiler .çaresiz güvemeden yaşamayı öğrendim .Yüreğimi korumak için öğrenmek zorundaydım .
Ve sen, sildin bütün bu kötü anıları .Sevdan ,insan sevgisini yeniden aşıladı içime.
teşekkürler sevgilim .... 
Zamanı birlikte en iyi şekilde tüketiyoruz.bu kez zaman bizm lehimize işliyor .her anımız unutulmayacak tatlar bırakıyor.Birlikteyken huzurun ,sonsuz mutluluğun nedemek olduğunu anlıyoruz .
Öyleyse şükredelim mi
tanrıya sevgilim? Ve asıl bizi buluşturduğu için ona teşekkür edelimmi? sarılalım mı birbirimize hiç ayrılmamak üzere?
Ve dua edelim mi herkese ruh eşlerini bulsunlar diye ?
HAYDİ ÖYLEYSE...... 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi