28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], GUNES BATIYOR ASKIM


Bugün de bitti dün gibi. Yarın da bitecek bugün gibi. Günler geçiyor sensizGüneş Batıyor Aşkım sessiz sessiz... Halime bakmadanGüneş Batıyor Aşkım aldırmadanGüneş Batıyor Aşkım yaralarımı saramadanGüneş Batıyor Aşkımvakitlice... Bak bugün de batıyor güneş hüzünlüce. BizsizGüneş Batıyor Aşkım anlamsızca... Her batan güneş canımı yakıyor cayır cayır. Son buluyorum askın alevlerinde...

Yanıyor içimGüneş Batıyor Aşkım sen bilmezsin. Sızlıyor kalbimGüneş Batıyor Aşkım benden habersizsin. ÖlüyorumGüneş Batıyor Aşkım sen nerdesin? Kimin kalbindesin güzelim... BiliyorumGüneş Batıyor Aşkımumrunda değilim. Tamam benim değilsinGüneş Batıyor Aşkım ama ellerin de olamazsın. Bırakmaz bu can seni. Ne desem boş ona. Anlamaz... Güneş batıyor askımGüneş Batıyor Aşkım izlemeye doyamadığımız manzara son buluyor. Doya doya yaşayamadığımız o anlar son buluyor... Güneşin batışıydı askımızGüneş Batıyor Aşkım hergün mutlaka olanGüneş Batıyor Aşkım kıyametle son bulacak olandı... Sen yoksun şimdiGüneş Batıyor Aşkım kıyamet mi koptu ki. Aldattın beniGüneş Batıyor Aşkım güneş mi batttı ki gönlünde...

Unuttum diyorum soranlaraGüneş Batıyor Aşkım yalan söylüyorum onlara. Dostlarıma... Her unuttum deyişimde bile katlanıyordu aşkım sana. Her unuttum deyişim bile bi ümitle bekleyişti uğrunda. ÜmitlerGüneş Batıyor Aşkım çareler tükendi yollarında. Çıkmaz bir sokaktaGüneş Batıyor Aşkım sessiz karanlıklardaGüneş Batıyor Aşkım her atışı sana olan kalbimGüneş Batıyor Aşkım son buldu o anda. Çareler tükendi... Güneş batıyor askım...

Her zaman bir ask olur ortada. Biri sever deli gibiGüneş Batıyor Aşkım biri üzer marifetmiş gibi. Bir can konulur ortaya; biri koyar canını ask uğrunaGüneş Batıyor Aşkım birinin hiç umrunda bile olmazGüneş Batıyor Aşkım çeker tetiği aska... Bir ask olur ortada. Birisi illâ ki terkeder bu askta. Birisi de dönmesini beklerGüneş Batıyor Aşkım dönmeyeceğini bildiği haldeGüneş Batıyor Aşkım defalarca... Elveda der çeker gider hain... Sen bir 'elveda' demeyi bile çok gördün bana. Ya da bi hoşcakal demeyi... Bu kadar mı değersizdim sendeGüneş Batıyor Aşkım bu kadar mı küçüldüm gözlerinde. Bu kadar mıydı yalan aşkın. Bu kadar mıydıGüneş Batıyor Aşkım canımdan çıkmayanımGüneş Batıyor Aşkım bu kadar mıydı... Güneş batıyor askım...

Şimdi bir o elde bir bu elde. Sevenleri bile düşürdün birbirine. Şimdi sen zevkindeGüneş Batıyor Aşkım ben bekleyişlerde. Yakıştı mı şimdi söyle. Ya da değdi bu kadar kirlenmeye...

Güneş batıyor askım...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi