29 Mayıs 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SOLUK ALISIM YASAMIM KADINIM BENIM....


Sevmek İnsanın Çekildiği Yerde Sevdiğine Baş Eğmesidir


Canım kadınım bu gece anılarımın karanlıklarını gömüp ay’ın aydınlığına kendine doğru yürüşte yüreğim.. 

Şimdi ekranın karşısında bir tek gecemin karanlığıortamın sessizliği duygularımın yoğunluğu bir de uykuya direnen gözlerim var.. 

Hayatı ve seni buradan sessizliğin ve sensizliğimin tam ortasından seyrediyorum.. 

Şimdi kapayınca gözlerimi; gözbebeklerimdesin bütün masumiyetin ve mahçubiyetinle... 

Sevmek insanın kendine çekilmesidir.. 

Sevmek insanın çekildiği yerde sevdiğine baş eğmesidir.. 

Sevmek insanın yıllardır unuttuğu kendisine dönmesidir.. 

Sevmek insanın yıllar sonra döndüğünde gördüğü şeye gönül rahatlığıyla inanmasıdır...

Başım önde seni bekliyor ve çok seviyorum..

Ve biliyorum ki benim ölünceye kadar bir sevdam var..

Sana olan sevgimin adresi ise “kendi içimde” mühürlenmiş satırlar aralarında…

Ona iyi bak olur mu birtanem..

Çünkü sevdikçe sana dönüyorumbaştan başa sen oluyorum..

Senin istediğini benimbenim istediğimi senin istemeni seviyorum...

Anladım ki an da bir anyılda bir an.

Bir ömürgünde bir an seninle beraberken... 

Cesaretimsin sen benim...

Yüreğimin doludizgin telaşısın..

Öpüşün dü bana bahar cıvıltılarını yaşatan..teninin kokusuydu... soluk alışım yaşamımkadınım benim...

Seni seviyorum..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi