29 Mayıs 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SENI SANA YAZDIM

Seni Sana Yazdim

 Zamanin gözbebeklerinden yuvarlanip seni "sana" yazdim dün gece. Oysa yarin erken kalkacaktim. Gögsünde dikenleri tasiyan rüzgarlarin saçlarini yikayacaktim gözyaslarimla. Sütten yeni kesilmis dag ceylanlarini sabah ezaninda uyandiracaktim. Uyumaliydim aslinda. Kirpiklerim, uykuya hazirdi oysa. Ama ben seni düsündüm yildizlarin siyahi giyindigi gecenin dar vakitlerde. Uykusuzlugumu tas dibeklerde dövüp ben seni " sana " yazdim dün gece. Yüregimi kalem bilip sevdami biraktim mürekkebin sicak koynuna. Yürek lugatindeki tüm kelimelerimle bir bir seni anlatmaya çalistim. Seni " sana " yazdikça , gözlerin parmak uçlarimi oksuyordu sanki. Dur durak bilmiyordum. Kalemin ucundan mürekkep degil bembeyaz yüreginin mavi denizlerine "ben" akiyordum sanki...

 Hatirlar misin gülüm, seni sevdigim zamanlari. Gözlerini ilk gördügümde; günes, nadasa birakilmis topraga ekiliyordu. Yildizlar, gecelere bir gelin edasiyla birer birer seriliyordu " seni" yüregime ördügümde. Günes, topraga; gece, karanliga; kelebekler, bahara ve ben sana sevdaliydim. Utangaç yanaklarina uzanip gözlerimi pamuksu düslere kapatmistim. Sesin, hoyrat meltemlerin sarildigi deniz kadar ilikti. Dokunmaya bile kiyamadigim bir yürektin sen. Her gece uyurken gözlerine cicekleri tasirken gözbebeklerini inciteyecegim diye korkardim. Gözlerinin içine bakmaktan çekinirdim. Her baktigimda buz daginin günesin karsisindaki erimesi gibi gözlerindeki umut tanelerinin de erimesinden korkardim.

 Bilirsin, ellerim küçüktür benim. Küçük ellerime düsleri giydirip yüreginin resmini çizdim gökyüzüne. Alnindaki ince cizgileri isledim bulutlarin narin gözlerine.. Oysa irin toplamis acilari soguk kaldirimlarda dövmekte usta olan ellerim, yüreginin resimini gökyüzü tuvaline yapamayacak kadar acemiydi. Oysa alnindaki ince çizgileri bulutlarin gözlerine islemekten aciz ve bir o kadar kabaydi...Gözlerini, suya; yüregini semaya yazdim.Küçük ellerimle nasil çizdim bilmiyorum ama dün gece seni " sana " yazdim.

 Seni " sana " yazdigimda sen uyuyordun. Ay isigi saçlarina beyazlari giydirmisti.. Kangren gece, kirpiklerine yaslanip delicesine umudu soluyordu.. Avuç içlerinde, rüzgarla olan kavgalarini bir türlü bitiremeyen hayirsiz firtinalar sabahin geceden ayrilisini bekliyordu. Oysa senin olan bitenden haberin yoktu. Sen, gül kokulu Melek'lerin omuzlarina gögsünü dayayip sanki Cenneti soluyordun yataginda. Mavi denizler, karakislara gelin gitmis baharlarin tozlu dudaklarini yikiyorlardi o masum gözlerinde. Önünde egilip yüreginin soluk alisini izledim.. Öyle duruydu ki gözlerin, öyle ilikti ki nefesin; senden habersiz her nefes alisinda nice yetim kirlangiçlar sicak iklimlere kanatlaniyordu. Yagmurun topraga düserken nabzi atmiyordu.. Çünkü sen uyuyordun. Sen hulyalarda Cenneti soluyor ve huzur sehirlerini bulutlarin üzerinde izliyordun.. Hiçbir sey bu güzelligi bozmamaliydi.. Ve karanlik sirf sen uyanmayasin diye cigliklarini yüregine gömüp dudaklarini kanatarak yeni günün dogumuna sessizce taniklik ediyordu...

 Birazdan zaman; yeni dogacak sabahin, arsiz karanligin esaretinden kurtulup özgürlügüne kavusma çigliklarina gebe kalacakti. Günes, perdelerine egilip baharin umutlarini fisildayacak. Saçlarin, bir karanfil kadar güzel kokacak. Ve ben bir nefes kadar yakinda seni izliyor olacagim. Zannetme ki, yanindayim. Ben, senin tarafindan sevilmenin verdigi güçle, yeni filizlenmis ciceklerin dallarini kiran firtinalara kafa tutacagim. Uykusunu almis ceylanlari uyandirip senin gül desenli yanaklarina salacagim. Ve avuç içlerinin terine kiyamadigim için rüzgarin pesine düsüp yüregine ilik meltemleri yollayacagim. Ve aksam olup sen uyudugunda ben senin yüregine gelecegim. Dün gece kaldigim yerden seni " sana " yazmaya devam edecegim..

 Ismail Sarigene


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi