30 Mayıs 2010 Pazar

[cadilarmekani], GITME

Gidersen sevgili;
Beni de götür yanında
Yük olmam söz sana
Sadece kalbimi al yanına
Beraber kaçalım hayallerimizle uzaklara
Kırlarda çocuklar gibi koşup oynayaım
El ele tutuşup 3 günlük dünyayı unutalım.
Eğer almazsan yanına sevgili;
Gitme o bildiğin uzaklara
Girme ikimizin olan hayallere
Koşma sakın benden başkasıyla el ele
Bu koca dünya zehir olur kederle.
Gitme...

''Uyandırma beni ayrılıklarınla...Gitme diyen dudaklarım senden sonra kanamasın...
Üşümesin senin sevginle gülümseyen gönül bahçem...''

Gitme, koca şehirde yapayalnızlık kalmak istemiyorum. Gidersensensizliğin içinde hangi duvar avutabilir beni ?..Bırakma beni karanlıklara...Alışkın değilim sabahları sensiz uyanmaya....Gitmeumudum...Uçurumlardan esen rüzgarlarda tek başıma bırakma beni.....Acıya kanattığım umutlarımı toprakta ezip gitme...Düş yorgunu gecelerde her sokakta seni aramak acıtır yüreğimi.Her köşede sensizliğe ağıtlar yakmak sonum olur ömrümün. Dur gitme...İçimdeki çocuğun ağlayacak hali kalmadı...Gidersen uykulara dalıp unutacağım mı sanıyorsun o gözlerini ?...Sorarım sana ; kolay mı tahta beşiklerde hasretini uyutmak ?....

Yıllarca cebimde biriktirdiğim gözyaşlarımı sende kurutmuşkengitme...Simsiyah bulutlar çöreklenmesin üzerime. Baharın koynunda uyanırken gözlerimi karanlıklara kapatmayayım...Gitme... ince sızım...Uzak dağlarına yüreğimi sürüp sana koşmak isterdim ama sırtım kanlı ve yüreğim yaralı...Buğulu camlarda bıraktığım düş mavisi umutlarımı yetim bırakma...Sürgün misali yalnızlığında soğuk prangaları sırdaş bilmek istemiyorum...Yitik bir yüreğin baharlarında açmış dikenleri serme ellerime..Batarsa kanar kanarsa yaşayamaz yüreğim....Gitme ..Ardından bakakalmasın gözlerim tozlu yollara...İsyanlara bürünmesin gülen yüzüm....Ne olur gitme, alınyazım.

Acılarımı tütünle sarıp bir sigara dumanında çekerken içimegitme,.Dayanamaz bu can gidişine...Rıhtımlara her gece gözyaşımı boşalttırma beni...Ezik yüreğimi karların üzerine serme...Sana koşan ayaklarımda hüznün kirli denizlerine sokma beni...Mavilerin arasında kaybolur giderim....Umutlarımı alıp gitme, gül yüreklim...

Hangi denize sığdırabilirim ki sensizliğin acılarını...Hangi ilaç dindirir sensizliğin sancılarını...Bu dert içimde kabuk bağlar..Solmak istemiyorum kırık aynaların suretinde...Hazanlar girer gelinciklerin gülümsediği bahçelere...Göğümden tüm göçmen kuşlar kanatlanır ucsuz bucaksız diyarlara...Dur gitme....Yalınayak sahillerde gezinmeyeyim....Ellerim dikenlerde avunmasın...Gidişinle yüreğimi yaralarda bırakma ne olur...

Şiirlerim kederimle yüreğim gidişinle ağlamasın...Gülen gözlerime hicranlar inmesin...Bereketin ıslattığı toprağıma siyah bulutlar çöreklenmesin...Uçurumlar büyümesin duvarlarda...Pencerelerde kalmasın ıslak gözlerim....Yorgun düşmesin ayaklarım...Gitme,. iki gözüm...Bırakma beni tek başıma firkatinde...Düş fakiri olarak gezinmek istemiyorum şehrin ölüm kokan sessizliğinde...Ne olur gitme, sevdiğim.

Uyandırma beni ayrılıklarınla..Gitme, diyen dudaklarım senden sonra kanamasın....Üşümesin senin sevginle gülümseyen gönül bahçem....Acılarımı unutmuşken sancının kavrulduğu ateşlerde ısıtma beni...Benek benek açan çiçeklerim mevsimsiz solmasın...Saçlarına düşen yıldızlar göğsüme ayrılığının hançerini sokmasın..Gitme,.. canımdaki son can...

Senin gözlerinden senin yüreğinden başka bir sığınağım yok sevdiğim..
Gitme, ne olur...Yetim kalmasın yüreğim....

Senin gözlerindensenin yüreğinden başka bir sığınağım yok sevdiğim...
Gitme ne olur...Yetim kalmasın yüreğim...
Gitme...Yanımda Kal…
Gözlerimden Ayırma Sakın Gözlerini…Yokluğuna Alıştırmadan Beni…
Gitme...Yanımda Kal…
Göçmen Kuşlarla Bir Tutma Kendini…Yokluğuna Alıştırmadan Beni…
Gitme!
Hiç Gitme,Terk Etme Beni…
Yorgunum;Çekemem Hasretini…İstersen Al Sevinçlerimi…
Sakın Gitme…
Gitme!
Gitme…Yanımda Kal…
Karlarda Yankılanmasın Ayrılığımız… Raylarda Düğümlenmesin Hıçkırığımız…
Gitme…Yanımda Kal…
Yalvarıyor Senin İçin Söylediğim Şarkılar…İsyan Ediyor Bak Bütün Anılar…
Gitme!
Hiç Gitme;Terk Etme Beni…
Yorgunum Çekemem Hasretini…İstersen Al Sevinçlerimi…
Sakın Gitme…
Gitme! ”

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi