28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], SEN GITTIN AMA OLSUN HATIRAN BILE YETER

Sen Gittin Ama Olsun Hatıran Bile Yeter


Çok güzel başlamıştık aslında bu ilişkiye ikimizde inanıyoduk sevgimizin gerçekliğine. Hayaller kuruyordun sen hep geleceğimizle ilgili özellikle sen hep açığa vururdun o hayallerini ben derdim hep bu kadar hayal kurma bir şeyi çok istediğinde olmazmış derler büyükler ya bende bundan korkardım hep hayal etsem bile pek söyleyemezdim sana çünkü bilirdim ben bir şeyi çok istediğimde olmaz….

Aradan birkaç ay geçti ve her şey tepe taklak oldu sen artık o eski sevdiğim değildin. Seni tanıyamıyordum artık. Sanki ruhlarınız değişmişti başka biriyle karşımdaki sanki o 2/3ay önceki sen değilsin. Her şeyin farklılaşmıştı. Seninle tam tamına 1sene 23gün beraber olduk. Ama artık bir şey değişmişti eskisi gibi ne sevgimizi nede hayallerimizi paylaşmıyorduk artık. Sen eskisi sen değildin çünkü. Ben ise seni görüp değişiyordum sürekli bukalemunun renk değiştirmesi gibi… ilk ciddi ayrılığımız çıkmaya başladığımızın 1 sene olmasında 3gün sonraydı. Çok kötü kavga etmiştik. Çok ağır laflar kullanmıştık birbirimize. Ben bir daha asla diyordum. Bilirsin biraz büyük konuşmasını severim daha doğrusu ne kadar konuşmayacağım desem de yine büyük konuşurum. Ama barıştık çünkü seviyordum seni. Sen gelip özür diledin biraz burnun sürtsün istedim. Ama sen sıkıya pek gelmiyordun eskisi gibi değildin artık çünkü. Seni kaybetmek istemedim ve bende yumuşadım o kadar ağır laflara rağmen içime gömdüm. 

İçimden bir şeyler kopmuştu ne yazık ki. Seni hala eskisi gibi seviyordum ama bu kavgamızdan sonra seninde bazı şeylere karşı fikirlerin değişti. Mesela evlilik konusunu artık düşünmemiz gerektiğini söyledin bana ki sen ne hayaller kurardın evlilikle ilgili… anlayamıyordum seni. Son günlerde iyice ihmal etmeye başlamıştın beni bir sebebin vardı tabi ki İŞİN… bu konuda sana bir şey diyemiyordum ama içim içimi yiyiyordu. 

Ve işte o an geldi sen ilk defa ayrılmak istedin benden ilk defa bitirelim yürütemiyoruz dedin bana ve BİTTİBİTİRDİN BİTİRDİK… Şimdi gittin benden ama seni unutmak hiç kolay olmayacak…seni hala seviyorum çünkü.. sana son sözüm

Sen Gittin Ama Olsun Hatıran Bile Yeter….

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi