28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], SEVDA MELEGIM

  Sevda melegim.

Askmiyidi bu yasadigim bilemiyordum............... Yuregim gokyuzunde ucusan kuslar gibi kanat cirpiyordu. ellerim ellerine tutsakti yureginin sicakligini hep hisediyordum............. Gozlerim gozlerinde her gece mehtabi karsiliyordu. Gecmiyordu gunlerim sensiz ,daha gidisini ikinci gunu olmustu bile ama seni deligibi ozliyordum . Yuregim aci cekiyordu yoklugunda...... Seni dusunmek istememe ragmen neyazki dusunmeden ne gunler nede geceler sabah oluyordu. Sen siz birsaniye benim hasretim isyanlarimin cigliklarimin.. Her saniye daha cok yasamama sebebim oluyordu....................... Biliyorum belki hic birzaman donmeyeceksin bana kosmayacaksin ama seni ozlememe de mani olamayacaksin . O gun gitme kaldemeyi cok isterdim .................... Diyemedim gulum diyemedim. Gidisin bedenimde firtinalar kopmis kalbimim parcalara ayrilmasina sebep oldugu gundu. Gozyaslarimi tutmayi becermistim ama ardindan kendime hakim olamamistim. Seni seviyordum. Hemde delicesine ..... O, gunedek bunu anlamamistim bile sadece seninle cok iyi anlatigimizi saniyordum ve senin yanida bu gulmeyi unutmus yuzunun guldugunu hep dusunuyordum....... Son zamanlarda Senin bana gelisini ozlemle arzuyla bekler olmustum gelmeyincede yuregimin acidigini cok iyi biliyordum artik..................... Ya sesini duymak gozlerine bakamazsam da sesini duydugumda yeniden dogdugumu dusunurdum hep Yeniden hayeler kurmayi seninle sanki bir ruyada yasiyormus casina ,baharda ucusan kelebekler gibi kanatlar cirpiyordum .................... Oyle tatli bir mutlukuk yasiyordum ki Birgun bu mutlulugum biterdiye bir kaygim dusuncem olmuyordu Iste O, ogun gittigin gun dunyam yikilmisti yuregim susmus bedenim ruhumdan ayrilmistim. gittigini dusunmek bile beni deli ederken avuclarimin arasindan kaybolmustun , ve ben sadece susmustum. Gozyaslarim bile kurumustu yuregim tas kesilmis gozlerim tipki buz daglari gibi oylece sabit bir noktada donmustu , aci bile hisetmiyordum artik bedenimde. Neden diyordum neden . Gitmistin iste oylece sessizce ben yokmuscasina girmistin? Yuregim de gidisinle susmustu artik gulmuyordu O cok begendigin ve hayranlikla izledigin guluslerim yoktu ............... Senin gidisinle artik gulmeyide unutmustum iste . Kendime hep kiziyordum neden herseye gec kalirsin neden.... Onu sevdigimi anlamak icin gitmesimi gerekiyordu ..... Bu dusunceler beni bende alip goturuyordu ........ Bildigim birsey vardi sen istemesende ben seni cok sevmisim megerse .Hayatimin anlami gozlerimin isigi guluslerimisin...... Ilk askim yaban cicegim misinde bunu cok gec fark etmisim . Uzgunum askim .Uzgun . Sana hala don demiyecegim . Birgun seninde icinde benim gibi volkanlar kaynarsa bana beni sevdigin icin yuregin icin askin icin gelmelisin bebegim ............... Yuregim yuregine hep muhtac olacacak bekleyecek ........... Sevda melegim..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi