28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], AGLAYALIM TUKENMISLIGIMIZE

Kahrolsun gene sıramı kaçırdım..Yetti! Yetiş sevda durağıMOR GECELER adı SEVDANIN bende de dur..Sevmek adı sevdanın ben mi bilmedim?..Geç mi kaldımMOR GECELER adı SEVDANIN suç mu işledim..kalp mi kırdımMOR GECELER adı SEVDANIN kırıldım mı?..

Canım mı yandı? Ben mi yaktım görmedim.
Sorular usumda delirtirken..Bir ışık yandıMOR GECELER adı SEVDANIN sanki geldi beklenen...Naz mı ettim? Ben mi anlamadım.Adı naz konmuş karası bol sevdayı....

Çehremde bir Gılman seyreder beni..Hurisi olmayı diledimMOR GECELER adı SEVDANIN kaçtı tren..Tam ışık karanlığı boğarken..Nasip değilmişMOR GECELER adı SEVDANIN avazım çıktı..Her şey her yerde duyulsunMOR GECELER adı SEVDANIN

Şu fani hayatlarımız biterken
İklimi güzelMOR GECELER adı SEVDANIN geliver son kere
Işık karanlık geceyi boğarken
Son nefesMOR GECELER adı SEVDANIN son istekMOR GECELER adı SEVDANIN bilirsin yapılır.
Gezelim tepelerdeMOR GECELER adı SEVDANIN deli fişek delice.

Kayalarda otur dizlerimde. Sarıl
Hayalim ağarırkenMOR GECELER adı SEVDANIN ruhumda perde- perde
Yaslan sinemeMOR GECELER adı SEVDANIN bir daha istemek yok.
Söz. Son yalvarışMOR GECELER adı SEVDANIN son ses
Coşkumu yitirtme süzül de gel.

Çeşme başı olsun kanarak içelim aşkı
Başına taç olamadımMOR GECELER adı SEVDANIN sevdiğim
Papatyalar topla başıma taç edelim
Sana ulaşmak istiyorumMOR GECELER adı SEVDANIN soğuk ısıt beni
Söven dilinMOR GECELER adı SEVDANIN yalanda olsa konuşMOR GECELER adı SEVDANIN

Bitmiş say nefreti. Mor gecelerde
Dile gelsin itiraflarımızMOR GECELER adı SEVDANIN birbirimizi iyi tanırız.
Beceremedik çok sevmeyiMOR GECELER adı SEVDANIN ikimizdeMOR GECELER adı SEVDANIN
Grup dalmadan sessizliğe
AğlayalımMOR GECELER adı SEVDANINtükenmişliğimize..



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi