31 Mayıs 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SENIN OZLEMININ KITABINI YAZIYORUM

SENİ ÖZLEMENİN KİTABINI YAZIYORUM


seni sevmenin kitabını yazabilirdim oysa

gönlümdeki sözcükleri dökebilsem kağıda

iki ırmak gibi içime akan gözlerini

ılık bir meltem gibi yüzüme vuran

dalgalı saçlarını her okşayışımı

içimi eriten ılık nefesini anlatabilsem

dökebilsem kağıtlara

isyan etmese kalem

yokluk göstermese mürekkep

içimdeki yansımasını kıskanmasa

anlatabilse sözcükler

oysa ben

kalbimle sözcükler arasında

anlatamadan derdimi

ölüp ölüp diriliyorum

seni sevmek özlemek

özlemek ölmek mi, bilmiyorum

ölümle hayat

varlıkla yokluk arası bir şey

kalbimde hep yeşeren

ama bir türlü başaklarını yükseltemeyen

çorak topraklar gibi

bir kırabilse kabuğunu

bir dökebilse içindekini

nasıl dirildiğine sende şaşarsın

şaşarsın valla.

hayret ,seni sevmenin kitabını yazacaktım

bir baktım

seni özlemenin kitabını yazıyorum

dokunamamanın

acısını duyuyorum yüreğimde

bedenimde

kanım donuyor sensiz

hiç bu kadar aciz olmadım

hiç bu kadar çaresiz.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi