28 Mayıs 2010 Cuma

[cadilarmekani], NIL YESILI GOZLERIN


Nil Yeşili Gözlerin...
 
Hazandı diğer adı, 
Garip bir hüzün nüvesinde, karasız sonbahar 
Kararsız bir ben ortasında, 
Rahmetti üzerime akan yağmur suları, 
Açarken sen yaralarımı 
Bilmem kaç bin anı önce 
O gün bu gündür sızlar durur içimde! 
Gözlerim ağlar, gözbebeklerim şahit yazar 
Gidişinin adımlarını…
Haindi diğer adı, 
Ekşi bir tad suretinde, aşktı, yalandı 
Ben inanmıştım, 
Her tel kirpiğine, 
Nil yeşili gözlerine, bağlanmıştım 
Nimetti, elini her tutuşum 
Bir kurşun atımlıktı yüreğim, 
Yüreğim sana mecburdu
Acıması yoktu yarin! 
Ellerdeydi bir yanı, benimse diğer yanım yoktu… 
Akarken yanaklarımdan sızılarım, 
Dudaklarım yanardı, 
Merhamet eden olmazdı, 
Özlemdi, bana uzaktan her bakışın 
Dört duvarım aşk kokardı, 
Aşktı, yalandı, 
Olsun!.. Ben yine ağlardım,
Yıldızları yoktu gökkubenin, 
Melekler bana yıldız sorardı… 
Bense onlara anlattığın masalı… 
Konusu aşktı, 
Sevenler kavuşmazdı, 
Yıldızlar susardı, 
Ben acı çığlıklarını duyardım,
Sen vardın, 
Sıcak ellerin 
Birde nil yeşili gözlerin 
Aşktın, 
Yalandın,
Dalmıştım ben, 
Uyanamazdım… 
 
S e m r a B a k a n
 
--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi