30 Mayıs 2011 Pazartesi

| makarna | Cumhuriyet Devrimi ve Müzik- söyleşi



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: İlyas Karatepe <krtpilyas@bilimveutopya.com.tr>
Tarih: 30 Mayıs 2011 13:17
Konu: Cumhuriyet Devrimi ve Müzik- söyleşi
Kime:


Bilim ve Ütopya'nın geleneksel olarak her hafta düzenlenmekte olan söyleşilerin 1 Haziran 2011 Çarşamba günü yapılacak olan programında "Cumhuriyet Devrimi ve Müzik" konusu ele alınıyor. 

MÜZED Genel Başkanı 
Refik Saydam ve AİBÜ Eğitim Fakültesi GSE Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Uğur Alpagut'un konuşmacı olarak katılacağı söyleşiye Müzik eğitimcilerinin ve konuya ilgi duyan tüm müzikseverlerin bu etkinliğe katılımlarını bekleriz.

Tarih: 1 Haziran Çarşamba
Saat: 18:30
Yer: Bilim ve Ütopya Ankara Bürosu
Adres: Konur 2. Sok. 69/1 - Kızılay


Saygılarımızla. 

-- İlyas Karatepe Bilim ve Ütopya Ankara Koordinatörü Konur 2 Sok. 69/1 Kızılay- Ankara 0312 418 52 64

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
. C* MUSTAFA KEMAL ATATÜRK C*
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA
. B E K L E R İ Z ;-)

Blog Arşivi