31 Mayıs 2011 Salı

[cadilarmekani], Fısıltı



-- Fısıltı

Biraz bekle, 
İki ağacın altında sonsuzlukla konuşuyorum. 
Aklıma sığmıyor düşlerin centilmen yenilgileri 
Bunun için zamanın ötesinden masallar toplayıp 
Düşlerimi sarmaya çalışıyorum… 

Karanlık dokunuyor göğün tezgahlarında 
Aşılmaz yollar gözyaşlarıyla ıslatıyor geceyi 
Yolumdaki umut 
Bir avuç ay ışığına yoldaş 
Yıldızlarla sevişiyor çılgınca 
Işığa sığınak karanlık 
Usulca sokuluyor geceye 
Ana rahmine düşüyor sevda. 

Söyle haydi göğsümdeki şaki 
Bozkırlarımın terli şarkılarını 
Toprak kokusunu namluya sürüp 
Fırlat kelimelerimin gün dönümüne 
Binlerce tomurcuk serpilsin erguvanların gölgesine 
Sürgün versin aşka yazacağım sözler 
Gizli isyanlarım döllensin 
Feveran eden tenimde. 

Uykularımdan sıyrılan eski bir hüzün 
Güze çalıyor şimdi 
Ve biliyorum anılarımın telaşlı heyecanları yok artık. 
Eskimeye yüz tutmuş masanın üstüne uzanıp 
Gökkuşağına uzanmaya çalışan çocuk sesleri de yok artık 
Bildiğim tek ezber 
Dudak kenarımdaki sessizlik 
Dokunulmayan el 
Dinmeyen özlem 
Ve soluğumu kesen bildik bir gece. 

Adı yedi iklim olan sevmek… 
Heceler bırakıyorum lal olmuş dilimle 
Ellerine bulaşan sevdaya 
Parmaklarına sinen 
Tütün kokusunu çekiyorum içime 
Ülkemdeki en güzel baharı hatırlıyorum 
Dağlara düşen güneş yankılandıkça 
Susuzluğum geliyor aklıma 
Her yudumda 
Dudağımdaki şafağı uyandırıyorum 
Güneş düşüyor içime… 

Biraz bekle, 
Gözlerime taktığım mahcup ve duru senle geliyorum 
Biraz daha bekle 
Sana doğru tenim soğumadan 
Binbir hüznün içinden 
Sevdamın sevabıyla geliyorum.

Zeynep_Nilgun


 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi