27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], BURUK SEVDA

BURUK SEVDA









Sevmenin bedeli ne de

ağırmış,

Benliğimi yerden yere çaldı


yar!

Madem bana duyguların


sağırmış,

Niye 
gözün gözlerimde

kaldı yar!

Hiç bilmedi sol yanımda


ağrımı,

Hiç duymadı feryat figan


çağrımı,

Kötü yaktı yanasıca


bağrımı,

Mecnun gibi çölden çöle


saldı yar!


Z
anne
tme ki yollarında

hareyim,

Bilmez misin sensizliğe


sareyim,

Acıyorsa yüreğine çareyim,


Senin ile tüm dikenler


güldü yar!

Ankaların yaşadığı


dağdayım,

Güller açmaz bir virane


bağdayım,

Ben gönlünün dokuduğu


ağdayım,

Aşkın beni delik delik deldi


yar!

Ben olmadım, sensiz bile


hep sendim,

Güllerini incitmeyen


dikendim,

Yaktı sevdan küllerimde


tükendim,

Gözlerimden sana akan


seldi yar!

Sensizlikten köşe bucak


kaçtımda,

Ümit’ini yollarına saçtımda,


Çaresizlik ilacını içtimde,


Yine bağrım 
hüzün ile


doldu yar!



--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi