31 Mayıs 2011 Salı

[cadilarmekani], Gel Format attım XP hayatıma. Geçtim VİSTA'ya... --

Düşündüm sevgilim olmadı , hayatımda bir türlü raset diyemedim,
Ne  zaman Ctrl+N desem hep ERROR gördüm hayatımda
Sen gittin gideli Ctrl+F lerler geçmedi hayatım,aynı hataları Ctrl+C ,  Ctrl+V lerle yaşadım
Klavyeme sanki şekerli sütlü nesscafe dökülmüş  gibi, hayatım Allak Bullak
Resimlerinin Print Screenleri ile doldurdum  masaüstümü
Ne vardı Sanki Pentium III 4gb  lar gibi geçinip gitseydik, olmadı işte sen Alt+F4  deyip gittin.
Bense hâlâ Alt+Tab  yapıp değiştiremedim bir türlü huylarımı,
Bedenimin bir yanı sanki Num lock’una basılmış gibi işlevsiz,
Şimdi  Caps Lock Açıkken haykırıyorum  Dünyaya,
Gel Format attım XP hayatıma.  Geçtim 
VİSTA‘ya…


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi