27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], AŞKIMA DEĞMEZ Mİ CAN



 
.................................................. .........................


AŞKIMA DEĞMEZ Mİ CAN
ben,her gün senli bir düşe uyanıyorum yaarr
kokunu duyuyorum,o ilkbaharı kıskandıran kokunu
hep içime çektiğim kokunu özlüyorum işte...
nefesinden bir buse değiyor yüzüme,
sevdalı gözlerinin şehrinde kayboluyorum hep,
ellerinle alnıma düşen saçlarımı kaldırıyorsun usulca.
parmak uçların değiyor bedenime
hayellerime değil 
çırılçıplak benliğime sevdanı giydirmeye 
gelsen olmazmıydı can...



bir düş çiziyorum ikimize
yalnız aşk çiçeklerinin açtığı,
renklerin gökkuşağı,mevsimin hep sen
gün ve gecenin hep sen olduğu.
ürkek ceylanların dolaştığı,çağlayanların ben olduğu,
tüm düşlerden öte biz olan bir düş çiziyorum ...
masallarıma değil gerçeklerime karışmaya gelsen 
değmezmiydi can...



sende benim 
için bir sevda çiz bir günlüğüne sevdiğim
sadece sen ve ben olan,yanyana olduğumuz
sadece benim için yaşadığın bir gün...
ellerin dolaşsın siyah saçlarımda
tenin deysin tenime...
dudaklarından çıkan her tam cümlede ben,
yarım sevdamın eksik taraflarında hep sen ol.
sevda gemisi demir alsın fırtınasız yollarda rotasız,
zamansız ve mekansız...



sadece aşk şarkıları söylesin martılar, 
sadece aşk götürsün kıyılara dalgalar,
illa ki ay ışığı vursun saçlarına,
kenetlensin ellerimiz ...
ölümsüz bir aşk olsun devdiğim
iliklerime işleyen bir gerçek... 
yürek yüreğe 
hesabını kapatacağımız bir güne gelsen
değmezmiydi can...




ben 'yar' diye bir şarkı doladım dilime,
dönüp dolanıp aynı nakarat. 
sende benim için bir şarkı söyle bir günlüğüne
yazanı sen,söyleyeni sen.ama içinde illa ben olan...
yalanı dolanı olmasın,ayrılık hüzün kokmasın,
ihanetler kolgezmesin,ama hep özlem olsun,
hep vuslata susayan bir şarkı olsun,
illa ben olsun...
büyülese beni sarhoş olsam
bir ömür silinmese olmaz mı can...



tüm benliğimle yağarken ben sana, 
kızgın bir sel gibi sevdanı akıtmaya değmezmi can...
sensizliğin kaldırımlarına yazmışken kendimi,
özlemini yüklediğim bakışlarıma bir gülüş bıraksan, 
yağmurun toprağı öptüğü gibi hasretle öpsen,
gülüşünden güller savrulsa aşkıma değmezmiydi can...



bir gül vardı yalnız senin gözlerini yıldız bilen,
bir gül vardı vuslat özlemiyle kuruyan,
bir gül vardı yüreğine bir tek seni yakıştıran,
bir gül vardı sesine hasret 
yüzüne sürgünken,
çürüyen kalbine bir yudum sevgini vermeye 
değmezmiydi can...



bakamadığım gözlerin deyseydi gözlerime,
bir tutam sevginin büyüsünde
tenin koksaydı tenim...
ömrüme sığacak bir güne 
yürek yüreğe hesabını kapatacağımız bir güne 
değmezmiydi can...




gülce
SENİ SEVİYORUM CAN

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi