27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], özledim seni sevgili



özledim seni sevgili


yüreğimde hüzünler kol geziyor bugün sevgili
matem karası yokluğunun vuruşunda ölüyorum
ben hiç böyle vurgun yemedim
ondan sevgine yenik böyle başı eğik duruyorum

  
 
ben hiç geceyi bu kadar zifiri görmedim
yolları bu kadar bitmez yürümedim
üşümeyi bu kadar sıcak hissetmedim
kanatlarımı hiç bu kadar kırık bilmedim
 
  

mevsimlerimi hiç bukadar şaşırmadım
yoksuzluğunda kimse için yüreğime yüreğime bakmadım
sensizlik ölümmüş ne bileyim hiç yaşamadım
özledim seni lime limeyim sevgili

  

isyanım çıldırmadı hiç bu kadar
aşk beni tanımadı bugünkü kadar
sevdamın boynu bükülmedi 
yokluğunda olduğu kadar
tut yüreğimi senindir sevgili
 
  
 
suskunluğum hiç bu kadar haykırmadı
benimle bana sensizlik hiç bukadar arkadaş olmadı
özlemin gibi hiç birşey yüreğimi yakmadı
bir çift cennet gözlere gözlerim hiç bukadar yanmadı

  

bugün yoksuzluğun deli fişek
bugün hasretin kızıl kıyamet
bugün feryadım toz duman
hiç bu kadar eksik yarım olmadım sevgili

  
 
saatleri bile geçiremezken sensiz
günler yıl oldu bak zaman değersiz
benliğim ise sensiz bensiz
yürek pare pare oldu sevgili

  
 
olmuyor sensiz sevgili olmuyor
kan damlıyor içimin her damlası
sensizlikse hepten yürek yarası
özledim seni özledim seni sevgili
 
  



Gülce





--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi