28 Mayıs 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], GİDİYORUM EY SEVGİLİ


GİDİYORUM EY SEVGİLİ

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 726x576.

Gidiyorum ey sevgili !!
Aşkımla,çaresizliğimin pençesinde ,gidiyorum
Yüreğimi sana armağan ediyorum giderken
Bu yüreğe çok ihtiyacın olacak

Çünkü seni bu yürek kadar kimse sevmeyecek
Bilmem,duygular senin için önemli mi?

Soyuttur sevgi,oysa somuttur gözle görülenler
Sevgim,somut kadar değerli mi?

Sevgimi gözlerimde görmedin mi?

Gitmek zor gelecek ikimize de
Varlığım gözünün 

önünden gitmeyecek
Sözlerim aklından silinmeyecek
Gözlerin gözlerimi hep gizleyecek
Bense,seni yine özleyeceğim

Sen başka kolları sararken
Eminim sana acı vermeyecek
Kelebek ömrü 

misali ,hüznün uçup gidecek
Üç gün ağlayacak gözlerin
Sonra bir başkasına gülecek

Sen hiç benim kadar sevmedin ki
Yüreğinde sızı yaşamadın ki
İzole edemedin ki olası aşklardan
Devasa yüreğimi 
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 756x558.

herkeste var sandın
Vazgeçilmezim demedin ki
Ya sen ya hiç demedin ki
Oysa ben!!
Acıyan yanlarımı sevginle sarmaladım
Ağladım gözlerinin içine bakarak
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 750x750.

Sustun ve ben seni anlamaya çalıştım
Oysa ağlayan gözlerim değil,yüreğimdi
Duydun mu sesini,hissettin mi ?

Sen hiç sevmedin mi?
Yaşadın mı gurbetleri,hasretleri?
Bir yudum sevginin önemini

Sevgi dolu bir sözün sihrini
Her şarkıda sızladı mı yüreğin
Kaybetme korkusu yaşadın mı?
Onsuz ne yaparım dedin mi?
Yoksa o veya bir başkası deyip avuttun mu kendini
Dinledin mi 
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 764x591.

şarkılarda,yaşadın mı özlemimi
Yoksa üzülmeyeyim,boş ver deyip,kapattın mı sesini
Sözlerinle sarmaladın mı yüreğimi

Her içtenliğinle hayat vereceğini anlamadın mı?
Çok uzaklarda gülerken,içten her kahkahada
O ne halde diye düşündün mü?
Şimdi ne haldeyim,bildin mi?

Yoksa tadını çıkarmak gerek diye boş mu verdin
Bil ey sevgili !!
Seni severken hiç acı çekmedim
Sevginin verdiği huzur her daim içimdeydi

Hayata tutundum bir yudum sevginle
Beklentim olmadı senden,sevginden başka
Hiç bir şey üzmedi beni
Seni düşündükçe nefes aldım

Seninle ağladım,seninle güldüm
İçtenlikle yürekten canım demeni bekledim
Sözler de çok önemliydi
Senden bekledim,bir başkasından değil
Kimse umurumda değildi
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.

Gözlerim sadece seni gördü
Bir başkası asla hayallerime girmedi,girmeyecek de

Gidiyorum ey sevgili !!
Gitmeyi hiç istemedim ki
Gitmek zorundayım,çok yoruldum
Ağrılar içinde yaşamaktan ,yoruldum

Benim için üzülme sakın
Sev benden sonra, sev!!
Seveceksen, daha fazla seveni sev
Benden daha çok değeni sev
Aşkların yalan olduğu bu devirde,sev
Yüreği benim kada geniş

olsun dikkat et
Gidiyorum,seni sana bırakıyorum eysevgili
Ben sana doymadım ki......
--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi