27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], VEFASIZ

VEFASIZ




Sevdasının hasretiyle yandığım,

Ah ettikçe sevdan beni kahreder,


Yıllar yılı sevgisine kandığım,


Ah ettikçe sevdan beni kahreder…




Sevdalara düşen yürek iniler,


Sevdiğini gölgesinden günüler,


Uyutmuyor başka telde ninniler,


Ah ettikçe sevdan beni kahreder…




Baka baka gözlerine hastayım,


Öldürüyor bakışların yastayım,


Yanıp tüten sevdalara besteyim,


Ah ettikçe sevdan beni kahreder…




Sevdaların serildiği hasırım,


Varlığınla sevdalara esirim,


Kıymetim yok hesabında kesirim,


Ah ettikçe sevdan beni kahreder.




Sende yokluk, tende birlik dileğim,


Sensiz hayat ölümümdür meleğim,


Sensizlikten çoktan şaştı feleğim,


Ah ettikçe sevdan beni kahreder…




Ümit Zeki sardı ahın gülleri,


Koparmalı tüm pervasız dilleri,


Kapattın da gönlümüze yolları,


Ah ettikçe sevdan beni kahreder


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi