27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], SEVDİM Mİ GERÇEK SEVERİM

SEVDİM Mİ GERÇEK SEVERİM 











son bir defa bak gözlerime 
böyle sevgi dolu görmüyeceksin beni birdaha 


nasıl olsa sen koydun bu ayrılıgın adını 
bırakta gelişim gibi gidişimde onurlu olsun




sakın yalvarma senin gururun var 


sen gururlusun 
ben sevdim mi gercek severim 




ne sulara yazılar yazabilirim nede yıldızları ellerime


alabilirim 
ben sevdim mi gercek severim 




fallarda ümit aramam 
burclardan ders almam 


ne nehir olur sana akabalirim nede okyanus olabilirim 
ben sevdim mi gercek severim 




ben ne bir kelebeğin tül kanatlarına adını yazabilirim 
nede gök yüzüne 


ben ne meleklerle sana haber gönderebilirim 
nede güneşe buzlarla ismini yazabilirim


 

eger aglarsamda gözyaslarım sel olmaz 

bırakırım acılarımı kimseler 
anlamaz içime 
ben sevdim mi gercek severim 




hani bu aşk ömür boyu sürecek diyordun 
istifan cok erken oldu sevgimi kaldıramadın 


ben şimdi senin yaşadıgın bu şehirde nasıl yaşarım 
konyanın hangi sokakları avutur beni 
giderim giderim bu şehirden




ve senden baskasınıda böyle delice sevmem 
benim gönlüme bir defa girilir cıkarkende imha edilir


bu şehirden de gidiyorum ya artık dönüşüm olmaz bunu böyle bil 




şimdi ne dökülen saclarımın hesabını sorcam sana 
ne uykusuz kalan gözlerimin feryadını 


nede senin uğruna kaybettigim yıllların hesabını sormucam sana 




sana bırkatıgım bu son şiirde bir kelimenin içime anlatılmaz bir sevgi gizledim 
sen o kelimeyi okudugunda bütün mısralar titreyerek 


seni seviyorum diyecek 
ben sevdim mi gercek severim 







--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi