28 Mayıs 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Yalanda olsa bende sevdim seni de .

Yalanda olsa bende sevdim seni de ..

Savruk bir yaşanmışlık öyküsüydü bizimkisi
koca bir ömrü paylaşalım derken çok mu şey istemiştim ki ,
oysa en büyük ezberimdi benim güzel adın dudaklarımda
söyler misin hangi ara dahil ettin bir yabancıyı aramıza ..

-Mutluluk kelimesi anlamlıydı ama seninle
şimdi bu yürek nasıl dayanacak ki sensizliğe ,
-Kirlenmiş dudakların olmuş başkasının 
sanma sende tutukluyum elbet unutacağım ..

Uçsuz bucaksız mısralarda hayat buluyorum artık
gittiğin günden bu yana takvim yaprakları kapkaranlık ,
ne zamanla, ne de hayatla aram eskisi kadar sıkı 
bilmem ki sol yanımdan gidişinin oldu kaçıncı yılı ..

-Biliyorum üzülmek yersiz bir vefasız için 
ama elbet birgün yollarımız kesişir be sevdiğim ,
-Her ne kadar pişmanda olsan esirgeme bir merhabayı 
unutma lütfen bu yürek bir zamanlar sana hayrandı ..

'İnan ki sevgilim öyle çok özledim ki seni,
yağmura hasret minik bir toprak parçası gibi' .. 

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi