31 Mayıs 2011 Salı

[cadilarmekani], Senİ Sevdim Ben

Senİ Sevdim Ben
Mahşer değil yokluğun,
Aldırma, bakma bana.
Bilme ağladığımı da,
Görme göz yaşlarımı
Sana inat değil içmelerim
Gözlerin gönlümde...
Gönlümde açmaz nergisler.

İdam mangaları hazır
Yargısız infazın eşiğinde
Mahsun bakışlarındayım.

Bir tek şeyi unutma...
Seni sevdim ben!

Kuşlara söylerken adını,
Rüzğar taşırken kokunu
Yüreğim dağlarla çevrili
Bir vadi'deydi yalnızlığım.
Sarı başaklara serdim...
Saçlarının rengini.

Ağıtlar yaktım yeminle
Türküler söyledim sen/siz
Gülüşlerini sakladım,
Tavlı topraklara ektim,
Büyüsün diye sev/da/lar

Aşkımızın yüceliğine
Yüreği mi harmanladım
Mahsumluğuna aldanıp,
İnancımı yıktım uğuruna.
Vuslatı bırakıp da ecele
Şefkâtini aldın ellerimden,
İçimde özlemlerinle.
Yüreğim fay hattında...
Sallamayacaktı depremin,
En derinden çıkıpta...
Vurmayacaktın can evimden.

Oysa; göz yaşlarından ibaret
Ağlamak ne ki?
Yücelik ağlatmayan olmaktı.

Direnişim baskın çıkmalıydı,
Ayaklar altındayken tükenişim.
Yarım bırakmayacaktın,
Çekmeliydin tetiği.
Şakağımdan akarken kan,
Bilmeliydin gerçeği,
Ve şimdi gider ayak...
Yüzüne haykırıyorum

Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben!

fedai1955


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi