29 Mayıs 2011 Pazar

[cadilarmekani], SEN SEN DENİZ GÖZLÜM

Sen sen deniz gözlum
talı suyun olsaydım çağlar gibi
seni arasaydım dur durak bilmez akar gibi
denizine dokulseydim nehir gibi

okyanos olsaydın kıtalar gibi
yunus olsaydım gezseydim içnde balık gibi
gemi olsaydım ustunde sevgi gibi
sen sen deniz gozlüm

derin sularında levrek olaydım
içinde kulac ataydım
seni gönül avcılarından saklıyadım
kimse avlamasın seni üzerine yosun ataydım

sen sen deniz gözlum
gözlerine baktığımda içinde aşkımı gördüm
pınarlarından su aldım derman gibi
gel gel can cağazım seni seviyom

sen sen deniz gözlüm
adını yeşeren sevgi can dağından aldım
bu baharda yeşermişti yas tumayan gülleri
koydum ismini sevgi can denizi

sen sen deniz gözlüm
ismini imparator,luklardan ordan duyururdu
istanbuldu boğazı gel git akar denizi
seni seni bir imparatorluk ilanı gibi sevdim


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi