31 Mayıs 2011 Salı

[cadilarmekani], TERTEMİZ SEVDİM,

TERTEMİZ SEVDİM,EN SAFIYLA DUYGULARIN 
SUÇMUYDU BÖLE BAĞLANMAK SANA
SUÇMUYDU SÖYLE AŞKIM,ÖLÜRCESİNE SEVMEK.
ÖLMELİMİYDİM YOKSA,….SANIRIM EVT
SÖLEDİĞİN YALANLARI,ADİLİKLERİ,SAHTE YÜZÜNÜ
GÖRMEK İÇİN ÖLMELİYDİM
EVT YAŞIYORUM TABİ YAŞAMAK DENİRSE
YENİ BİR GÜN VE O YENİ GÜNDE YOKSUN YANIMDA 
ŞİMDİ DEĞİL,YARINDA OLMAYACAKSIN
ZATEN HİÇ OLMADINDA…
AMA HEP GÖNLÜMDESİN,
YANGINIMSIN.
ÇOK SEVDİM SENİ
ÇOK BAĞLANDIM,İNANDIM SANA
MEĞER SEN YALANMIŞSIN
SEVDAN YALANMIŞ.SÖYLERDİNYA BİRİCİK SEVDAM DİYE
İŞTE BİRİCİK SEVDAN ŞİMDİ YALNIZ,ÇARESİZ,SENSİZ….
ŞİMDİ SÖYLE AŞKIM SUÇUM NEYDİ BENİM,SEVMEKMİ
SÖYLESENE YALAN SEVDAM
BEN SENİN NEYİN OLDUM???.....


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi