31 Mayıs 2011 Salı

[cadilarmekani], Seni Sevmek İçin Seni Yaşamak Lazım





ıssız bir sahilde bomboş bir bankta aklıma gelse gözlerin
fırtına kopsa ,bir yağmur yağsa da ıslansa iliklerim
kurarken hayalini ve düşlerken seni
ve vururken yüreğime en hırçın dalgalar
ipe hasret idamlık gibi,
hep bekliyorum seni



seni görebilmek için geliyorum aynı sokağa
ağlarken gözyaşlarım düşmüyor senin bastığın toprağa
avucumda umutlarım , beklerken kapını sabahlara kadar
ve gömerken kalemimi mısralara 
sana hasret idamlık gibi, 
hep bekliyorum seni



sensin beni pencereler önünde,
seni beklemeye mahkum eden
ne zaman döneceksin?
ben cezamı çoktan çektim.
sigaramdaki zehir gibisin
dün içimi , bugün beynimi 
yarınsa bedenimi kemireceksin



sessizliğim ,sukutun göstergesi 
ve sedamın, sesimin kısıldığı an
dikenine sarılmış bir gül ve toprak kokusu 
beyazına hasret siyah,
siyahın cümbüşünde buz mavisi
dumana bulanmış sarı 
İstanbul’a küsmüş gri
ve kırmızıya çalan yeşil,
senin rengindi belki 
ama sen gideli
yeşile ne kırmıza çaldı 
ne buz mavisi cümbüşünde siyahın
nede siyah hasret beyaza
hasret kalan yalnızca bendim 
sen gittiğin günden beri…


…sen gittiğin günden beri
her sabah geceyi ve her gece gibi sabahı bekledim
sensiz geçen her gün için bir çentik
her çentiğin başına bir hafta çizdim
her iki kelimenin başına adını
ve sonuna bir ünlem koydum
belki dönersin diye……

her hecenin bir kelimeye benzediği
ama kelimelerin hiçbir anlam ifade etmediği,
bir romandaki hayal kahramanı gibiyim
gözyaşlarım sanki sen okudukça akacakmış gibi 
sanki sen okudukça yitip gidecek bu beden
bitecek elbet,
bu romanında bir son olduğu zaman gelecek
o da benim gibi anlayacak sensizliği
ve sonun yanında hiçbir zaman bir mutlu olmayacak 




yine sensiz sonu olan bir şiir 
ben kaybeden kahraman,
siyah galip beyaza,
İstanbul’u silmiş gri, 
haftalar ay , aylar yıl olmuş duvarlarda.
yağmurda ıslanmamış iliklerim,
yine pencereler önündeyim,
ip çekmişler sana hasret bedenime.
ağlamışım…
gözyaşlarım yalnız kendini yakmış
aslında ben seni hiç sevmemişim.
Çünkü seni sevmek için 
Seni yaşamak lazım… 

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi