28 Mayıs 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], her şeyin hatıra şimdi bana

En başında söylemiştim sana ‘Bu aşk başka olacak’ diye…
Başka olan aşkın sorumluluğuda ağır olur dedim sevdiğini söyledin.. Sevgimiz dedin..
Ama dayanamadın sevgilim..
Kızmıyorum desem sana hiç yapmadığım bir şeyi yapar yalan söylerim , kızıyorum..
Hemde öyle bir kızıyorum ki , bozuyorum yeminlerin gibi ağzımıda !
...Senin verdiğin sözlere benzedi hayatım , bir günü bir gününü tutmuyor…
Bir bakıyorum sabah yastığım ıslanmış gözyaşlarımdan , geceden kalma hayallerim birer kez daha kırılmış..
Sonra bir daha bakıyorum gülüyorum , ağlanacak olan halime…
Gitti diyorum , gitmeyecekti ama gitti…
Bana tahammül edemediğini söylemiştin , ya ben sevgilim nasıl tahammül edebiliyorum yokluğuna ?
Bunu geçirdikten sonra içimden kendime kızıyorum , o sana sen onun olmayışına tahammül edemiyorsun…
Ne olacak benim bu halim…
Ben’i boşverdim çoktan ben seni merak ediyorum..
Bizden kalanları..
Duruyor mu hala tenim teninde ? Yoksa başka tenlerde mi kaybolduk…
Duruyor mu hala saçlarım kazağında ?
Ellerin , gözlerin , bedenin…
Ya yüreğin ?
Benden bir şeyler var mı hala ?
Yoksa hiç kalmadı mı ?
Verdiğin tüm sözleri , ettiğin tüm vaatleri geçtim birini tutsaydın bari..
Giderken sana ‘Bırakma hiç birşeyini’ demiştim..
Ya sen ? Sen ne yaptın ?
Almadın hiç bir şeyini yanına…
Kokun , dokunuşların , her şeyin hatıra şimdi bana…


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi